Изданията на Българска Транспортна Преса

Все по-близо до вас във време, когато всичко е на дистанция!

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Нови броеве

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
КАМИОНИ 9 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020

ЛОГИСТИКА

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
ЛОГИСТИКА 8 / 2020
ЛОГИСТИКА 7 / 2020
ЛОГИСТИКА 6 / 2020
ЛОГИСТИКА 5 / 2020
ЛОГИСТИКА 4 / 2020
ЛОГИСТИКА 3 / 2020
ЛОГИСТИКА 2 / 2020
ЛОГИСТИКА 1 / 2020

КАМИОНИ

КАМИОНИ 9 / 2020
КАМИОНИ 8 / 2020
КАМИОНИ 7 / 2020
КАМИОНИ 6 / 2020
КАМИОНИ 5 / 2020
КАМИОНИ 4 / 2020
КАМИОНИ 3 / 2020
КАМИОНИ 2 / 2020
КАМИОНИ 1 / 2020

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 4 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 3 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 2 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Специални

Автомобили за работа 2020
Най-добрите бизнес модели в транспорта и логистиката
Кой какъв е в транспорта и логистиката 2020
CEMT ръководство

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
4 months ago

ЛОГИСТИКА 7 / 2020

  • Text
  • Chain
  • Freight
  • Distribution
  • Warehousing
  • Forwarding
  • Transport
  • Ford
  • Stamh
  • Fontys
  • Tourneo
  • Baoli
  • Transit
  • Logistics
Четете в броя: * За нас няма невъзможни неща в професията, стига да решим в коя ниша ще влезем - смята Николай Божилов, създателят на Юнимастърс, която тази година празнува 30 години от основаването си. . * Кой има шанс да бъде финансиран по Механизма за справедлив преход и Плана за възстановяване на ЕС? * АРИЕТЕ Логистикс произвежда електронни и мехатронни компоненти за автомобилната индустрия за международните пазари. * и още...

10 НОВО В BG

10 НОВО В BG Аутомотив индустрията търси перфектните логистични услуги Богдан Кабасанов, мениджър логистика в АРИЕТЕ Логистикс АРИЕТЕ Логистикс е българска фирма, част от международната ARIETE Group, и от шест години работи успешно на българския и международните пазари. Фирмата произвежда електронни и мехатронни компоненти за автомобилната индустрия. Компанията разполага с две складови бази в промишлените зони на Смолян. Преди две години мениджърите на компанията закупуват парцел от 82 000 кв.м в Пазарджик, върху който на няколко етапа изграждат производствени и складови бази. През юли бе открита новата логистична база, за която разговаряме с мениджъра логистика. – Г-н Кабасанов, какво отличава АРИЕТЕ Логистикс на пазара на логистични услуги? – Изискванията на бизнеса към днешна дата са изключително завишени. Това, което ни прави уникални като компания, са комплексните услуги, които предлагаме, както и адаптирането ни към индивидуалните нужди и изисквания на клиентите. Работим в аутомотив индустрията, която не прави компромис с качеството на предоставяните услуги. – Какво в развитието на компанията доведе до изграждането на новата база в Пазарджик? – Всеки бизнес е подчинен на пазарна логика и специфични условия към определен момент. През 2017 г. нашият основен партньор взе решение да приеме предизвикателството и да разшири своето производство в Пазарджик. Успешното общо начинание в Смолян предопредели и съвместната ни дейност в Пазарджик. Градът е разположен стратегически като Богдан Кабасанов: „Логистичната ни база в Пазарджик е това, от което винаги сме имали нужда в Смолян – пространство, обем, зони за манипулация, разделяне на материалните потоци и едновременно обработване на няколко превозни средства.“ 10 7 • 2020 СЪДЪРЖАНИЕ

НОВО В BG 11 инфраструктура, има квалифицирана работна ръка и потенциал за развитие. – По какво си прилича и по какво се различава новата база от базите в Смолян? – Разликите са много повече, отколкото приликите. Логистичната ни база в Пазарджик е това, от което винаги сме имали нужда в Смолян – пространство, обем, зони за манипулация, разделяне на материалните потоци, едновременно обработване на няколко превозни средства. Логистично-производственият център се състои от съществуваща сграда – 5000 кв.м, както и от нова постройка с чиста площ 7000 кв.м. От 2015 г. проектант на всички наши проекти е арх. Аврам Каджебов, заедно с ръководения от него екип от изключително млади и подготвени архитекти и конструктори, които носят новаторството у себе си. – Какви са характеристиките на складовете? Какъв тип стоки се съхраняват и изпращат оттам? – Опитваме да се придържаме към концепцията, че най-семплите решения са най-ефективни. В Пазарджик управляваме складови площи над 12 000 кв.м, позволяващи складиране на над 14 000 броя палети ЕПАЛ. Основното предимство, което ни отличава и прави различни от фирми с подобна дейност, е услугата 24/7, която предлагаме: складови и логистични услуги, вътрешна логистика (събиране, консолидиране, доставка и разнасяне на производствени материали, събиране и обработка на готова продукция), експресни и стандартни превози в Европа. – С каква складова техника и с какъв софтуер работите? – От първия ни проект в Смолян разчитаме нa комплексните решения, предлагани от Euromarket. Манипулационната ни техника е BT-Toyota, а стелаж- ните решения – Mecalux. Оперираме 24/7, което не предполага компромис с качеството. Разполагаме с VNA машини, ордер пикери, ричтраци, всички с Man-up функция. Складовите и логистичните операции управляваме със SAP, основно EWM (Extended Warehouse Management), разработен изцяло за нуждите на клиента, с осигурен достъп 24/7 до общата платформа. – Колко е голям екипът, с който работите? – Привърженик съм на принципа, че ефективно се работи с до 10 души. Така е изградена и нашата структура. Основният ми екип се състои от мениджъри, които са на средна възраст 25 – 30 години, всеки от тях пряко отговаря за свой екип. Разделението на отговорностите е ясно изразено. – Имате ли проблеми с намирането на складови работници? – Пазарът на работна ръка в областта е ограничен. София не е толкова далеч, а индустриалните зони, обособяващи се около Пловдив, стават все по-привлекателни за хората, търсещи нови предизвикателства. Към момента не изпитваме трудности с намирането на работна ръка, но това най-вероятно се дължи и на кризата от Covid-19. Доста бизнеси не успяха да съхранят своите кадри. – Как започва и как приключва един Ваш работен ден? – Делниците ми започват около 6 сутринта и завършват около 6 вечерта. Опитвам се да използвам времето, докато шофирам, за да подредя мислите си, после отговарям на всички пропуснати телефонни обаждания през деня. Богиня МАТЕЕВА