Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 6 / 2020

  • Text
  • Bridgestone
  • Psa
  • Fassi
  • Daf
  • Uta
  • Yutong
  • Transit
  • Ford
  • Transport
  • Scania
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Trucks
  • Commercialvehicles
Четете в броя: * Тест: Scania 540 S - Отличен баланс на мощ и ефективност. * Джакузи за камиони. * Електрификацията на лекотоварната гама на PSA е в ход. * Гамата на Ford Transit – в нови територии с версиите Active и Trail. * Втори живот с ново предназначение. * и още...

6 ХРОНИКА Нов

6 ХРОНИКА Нов дистрибутор на Carrier Transicold в България Ще се разширява ли обхватът на тол системата? От началото на 2020 година Carrier Transicold промени носителя на ексклузивните права за дистрибуция и сервиз за България. Това вече е фирма Мани Сервице ЕООД. Фирмата има повече от 20 години опит в сервизирането и продажбата на нови хладилни агрегати Carrier Transicold. Задачите които си поставя на българския пазар Мани Сервице ЕООД са: да приложи нова стратегия в продажбите; да обнови и допълни мрежата от сервизи на територията на страната; да предложи най-новите продукти на Carrier Transicold – а именно линията агрегати Citimax – предназначени за лекотоварни автомобили и иновативния Vector 19 HE – високоефективен агрегат от следващо поколение, предназначен за тежкотоварни автомобили. Повече информация можете да получите от Манол Манолов, директор продажби на тел. +359 88 8546131 и е-mail: mmanolov@maniservice.com. ЕП разследва транспорта на животни Европейският парламент реши да създаде специална комисия, която да разгледа предполагаеми нарушения при прилагането на правилата на ЕС за хуманно отношение към животните по време на транспортирането им във и извън ЕС. Новият разследващ орган, създаден с 605 гласа „за“, 53 „против“ и 31 гласа „въздържал се“, трябва да разследва предполагаемите нарушения при прилагането на законодателството на ЕС за защита на животните по време на транспорт и свързаните с него операции вътре и извън ЕС, включително по въздух, пътна, железопътна и морска мрежа. Той ще се съсредоточи върху това, как правилата на ЕС се прилагат от държавите членки и дали Комисията на ЕС ги прилага правилно, се казва в приетото решение. Ще бъде разгледано предполагаемо неглижиране от страна на Комисията на доказателства, че правилата на ЕС за преместване на живи животни в Съюза и към трети страни са сериозно и систематично нарушавани. Ще се разследва и предполагаема липса на прилагане на разпоредбите на ЕС относно изискванията за пространство в помещението за транспортиране на животни, за снабдяване с вода, хранене и спане и системите за температурен контрол и вентилация по време на транспортиране. Министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова заяви, че договореният с превозвачите тримесечен период за анализ на приходите от тол такси няма как да бъде спазен заради кризата. Направен е анализ на обхвата на тол системата и ще бъде предложена промяна в него, като се включат нови пътни отсечки, тъй като в момента имало области, в които няма участъци в обхвата на тола. От началото на годината до 26 май приходите от пътни такси – винетки и тол, възлизат на 186 202 712 лв. С превозвачите ще обсъдим състоянието и развитието на тол системата на база резултатите от нейното въвеждане, добави проф. Олег Асенов, член на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“. Дискусията ще ни покаже какви да бъдат бъдещите ни стъпки в развитието на тол системата. Може да е поефективно да се променят някои вътрешни съотношения в тарифата с тол таксите, отколкото да се включат нови пътни участъци в тол системата”, коментира той. Над 56 000 пътни превозни средства над 3,5 т са били оборудвани за автоматично таксуване до началото на юни – с бордови устройства и GPS тракери. Купените маршрутни карти са били над 950 000 от въвеждането на тол системата. Самосвал с термоизолация от Schmitz Cargobull Schmitz Cargobull разширява портфолиото си и вече предлага самосвал M.KI с термоизолация. През последните години пътностроителните компании увеличиха изискванията си при превоз на настилката тармак. За да отговори на тези изисквания, един самосвал трябва да бъде термоизолиран и да има температуроустойчиво покривало, за да се предотврати загубата на топлина от превозвания материал. Schmitz Cargobull вече предлага и самосвал M.KI с термоизолация. Той е с капацитет 18 куб. м и е идеален за транспортиране на по-малки количества тармак. Термоизолацията добавя само около 195 кг тегло в ремаркето. По-малките обеми и подобрената маневреността са особено удобни при работа в ограничени пътни пространства, както често се случва на строителните обекти. M.KI с пълна термоизолация включва богатия опит на Schmitz Cargobull в областта на транспорт на стоки с контролирана температура. Оптимизираната конструкция на корпуса осигурява нисък център на тежестта, като по този начин повишава стабилността на накланянето. Първокласното температуроустойчиво покритие на корпуса има електрически плъзгащ се брезент, който може да се управлява безопасно и удобно от нивото на земята. юли–август 2020