Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 6 / 2020

  • Text
  • Bridgestone
  • Psa
  • Fassi
  • Daf
  • Uta
  • Yutong
  • Transit
  • Ford
  • Transport
  • Scania
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Trucks
  • Commercialvehicles
Четете в броя: * Тест: Scania 540 S - Отличен баланс на мощ и ефективност. * Джакузи за камиони. * Електрификацията на лекотоварната гама на PSA е в ход. * Гамата на Ford Transit – в нови територии с версиите Active и Trail. * Втори живот с ново предназначение. * и още...

46 Ford и Volkswagen с

46 Ford и Volkswagen с ванове и пикапи на общи платформи Автомобилните гиганти Ford Motor Company и Volkswagen AG подписаха споразумения за разработката на съвместни проекти в сферата на лекотоварните автомобили, електрификацията и автономното шофиране Новината бе съобщена едновременно от двата автомобилни гиганта, а плановете за споразумение бяха обявени за първи път от Ford и Volkswagen още през юли 2019 г. Началото Сътрудничеството ще стартира в сегмента на лекотоварните автомобили с градски ван, проектиран и разработен от Volkswagen Commercial Vehicles. Ще го последват еднотонен ван, проектиран от Ford, и през 2022 г. – среден пикап Volkswagen, базиран на платформата Ford Ranger. По време на жизнените цикли на изброените продукти двете компании очакват да произведат до 8 милиона превозни средства, споделящи общи платформи. От 2023 г. Ford ще започне разработка на нов електрически автомобил за Европа, използвайки модулното задвижване (Modular Electric Drive Toolkit) на Volkswagen, като производството може да достигне 600 000 броя за няколко години. След направената от Volkswagen в началото на юни 2020 г. инвестиция в Argo AI, Ford и Volkswagen ще работят с тази компания за мащабно самостоятелно разработване на автономни превозни средства, използвайки иновативната технология на Argo AI. Алиансът Бракът между Ford и VW не включва кръстосана собственост между двете компании, но се очаква да доведе до значителна ефективност и за двете марки. Разширяването на глобалния алианс трябва да отговори на бързо растящите нужди на клиентите в Европа и другите региони, като се вкарат допълнителни сили в производството на средноразмерни пикапи и електрически ванове. В резултат на съюза в гамата на VW през 2022 г. ще се юли–август 2020

FORD И VOLKSWAGEN С ВАНОВЕ И ПИКАПИ НА ОБЩИ ПЛАТФОРМИ 47 появи средният пикап, проектиран от Ford, който ще се продава като Amarok. Още през 2021 г. ще се появят и общ градски ван за доставки, базиран на новото, пето поколение на Volkswagen Caddy, а по-късно – еднотонен товарен ван, създаден от Ford. От него до 2023 г. ще тръгне и електрически ван на Ford за Европа до 2023 г., изграден на базата на модулното електрическо задвижване или MEB на Volkswagen. „В светлината на пандемията Covid 19 и нейното въздействие върху световната икономика повече от всякога е жизненоважно да се създадат устойчиви съюзи между силни компании“, заяви изпълнителният директор на Volkswagen Group д-р Хърбърт Диес. – „Това сътрудничество ще намали ефективно разходите за разработка, ще позволи по-широко разпространение в световен мащаб на електрическите ни и търговски превозни средства и ще засили позициите на двете компании.“ „Този ​съюз идва в момент на огромен ентусиазъм относно кръстопътя, свързан с все по-интелигентни и свързани превозни средства във все по-интелигентен свят“, казва изпълнителният директор на Ford Джим Хакет. „Това създава огромна възможност за иновации и решаване на много от предизвикателствата в областта на транспорта в света, като предоставя изключителни ползи за клиентите – дори и компаниите да бъдат избирателни по отношение на начина, по който използват парите си.“ Ford и Volkswagen са със силни позиции при вановете и пикапите по целия свят. Достатъчно е да се споменат популярните модели като Ford Transit и Ranger и Volkswagen Transporter, Crafter, Caddy и Amarok. „Търговските превозни средства са основни за Ford днес и са сегмент, в който ще се ускоряваме растежа си, а работата с общи платформи с Volkswagen ще осигури на двете марки значителни финансови предимства в инженеринга, производствените инсталации и инструментите“ – казваа Джим Фарли оперативен директор във Ford – „Отделно Ford ще добави електрически версии към гамата на Transit и F-150 през следващите 24 месеца за клиенти, които все повече се нуждаят от нулеви емисии, свързаност, обмен на данни и изкуствен интелект.“ „Сътрудничеството с Ford е ключов градивен елемент на нашата стратегия GRIP 2025+ и част от настоящата трансформация на търговските превозни средства Volkswagen“ – казва Томас Седран, председател на управителния съвет на Volkswagen Commercial Vehicles. – „Това дългосрочно сътрудничество с Ford ще укрепи нашата много добра позиция в областта на лекотоварните превозни средства, особено на основните ни европейски пазари, и е доказателство, че успешно изпълняваме плана си стъпка по стъпка.“ Иновации Използването от Ford на архитектурата на VW MEB в Европа ще представлява друг крайъгълен камък в стратегията за електрически превозни средства и по-нататъшните усилия на двете компании да изпълнят ангажиментите си към Споразумението от Париж 2015. Volkswagen и Ford планират да проучат допълнителни начини за сътрудничество при електрическите превозни средства. За няколко години, започвайки от 2023 г., Ford може да достави 600 000 електрически превозни средства, базирани на MEB, която е проектирана да съчетава пространство и производителност с електрическо задвижване. Автомобилът, който ще бъде проектиран и разработен от Ford в Кьолн-Меркенич, ще добави още една убедителна стъпка след собствения изцяло електрически Mustang Mach-E, който ще бъде представен през 2021 година. Заедно с Argo AI ще бъдат организирани отделни, високопроизводителни предприятия за автономни превозни средства, базирани върху технологията на компанията от Питсбърг, за инвестиции, в която интерес има и от страна на Ford. Volkswagen и Ford са избрали да инвестират независимо в Argo AI. Платформата на Argo AI е първата с планове за внедряване и в Европа, и в САЩ. Глобалният обхват на Ford и Volkswagen може да ѝ даде потенциал за географско разгръщане повече от всяка технология за автономно шофиране до момента. Още през 2021 г. ще се появи общ градски ван за доставки, базиран на новото, пето поколение на Volkswagen Caddy юли–август 2020