Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 6 / 2020

  • Text
  • Bridgestone
  • Psa
  • Fassi
  • Daf
  • Uta
  • Yutong
  • Transit
  • Ford
  • Transport
  • Scania
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Trucks
  • Vehicles
Четете в броя: * Тест: Scania 540 S - Отличен баланс на мощ и ефективност. * Джакузи за камиони. * Електрификацията на лекотоварната гама на PSA е в ход. * Гамата на Ford Transit – в нови територии с версиите Active и Trail. * Втори живот с ново предназначение. * и още...

24 ТЕСТ » SCANIA

24 ТЕСТ » SCANIA 540 S – ОТЛИЧЕН БАЛАНС НА МОЩ И ЕФЕКТИВНОСТ Вляво – Неотдавна шведският производител промени означението на флагманската си серия като премести S след числото за мощността Вдясно – Допълнителни елементи в цвета на кабината придават още позавършен вид на влекача, който е с „многоцветна концепция“ Тестът започна от базата на Скания България в Герман телите на досегашния най-мощен 6-цилиндров, 13-литров, редови силов агрегат на Scania, ще видим, че той предлага максимална мощност от 500 к.с. и максимален въртящ момент от 2550 Нм, което е по-малко от тези на новия двигател. Ако обърнем поглед към класиката за тежки приложения V8, ще видим, че първият двигател от гамата има мощност 520 к.с. – по-ниска от тази на DC13 166 540 hp, и максимален въртящ момент, равен на неговия – 2700 Нм. Значи, новият DC13 166 540 hp нагазва в територията на V8. Логиката на Scania е да предложи достатъчно мощен и ефективен двигател, с който да могат да се превозват както леки и обемни товари, така при нужда и тежки товари, за които по-подходящ би бил V8. Само че V8 e и по-скъп, и по-тежък и използването му често води до сериозно натоварване на предния мост и намаляване на товарния капацитет на композицията – за да бъдат спазени регулациите за допустима максимална маса и допустимо натоварване на ос по европейските пътища. Тестовата композиция След като стана ясно с какъв силов агрегат е нашият тестов влекач Scania 540 S, трябва да отбележим и останалите достойнства на този истински флагман на шведската марка. Боядисаната в ефектния и уникален „черешово червен“ цвят кабина е най-голямата в гамата на производителя – S Highline. Този влекач е с т.нар. „многоцветна концепция“ на Scania – в цвета на кабината са и редица допълнителни компоненти, включително спойлерите на кабината, страничните спойлери на шасито… Впечатляващо е вътрешното пространство в кабината S Highline. Подът над двигателя е равен, а вътрешната височина е над 2,20 м – или на шофьорски жаргон, в тази кабина си обуваш панталона прав. Хладилник, ниши за вещи – под долното легло, под централната конзола, над челното стъкло, масичка над централната конзола и сгъваема пред пътника, са само част от удобствата в просторната кабина. На разположение е и независим стационарен климатик, интегриран в управлението на климатроника във въздуховодите му, който може да се ползва при престой и неработещ двигател. Аудио- и видеосистемата е от най-високото ниво – със 7-инчов сензорен дисплей, навигация с гласови команди, Bluetooth, 4 двайсетватови тонколони. Комфортът се допълва и от печка, която е с общо управление с климатика, както и от премиум шо- юли–август 2020

Врати за дома и индустрията Шофьорското място предлага удобства и усещане за висок клас лек автомобил Многофункционалният волан и богатият на информация приборен панел Гаражни и външни врати Задвижвания за гаражни и портални врати Индустриални врати и задвижвания Аудио- и видеосистемата е от най-високото ниво – със 7-инчов сензорен дисплей, навигация с гласови команди, Bluetooth, 4 двайсетватови тонколони Всяко правилно предвиждане на ситуацията от водача се отбелязва от Scania Driver Support с похвала и нови звездички на малкия дисплей върху приборния панел Товаро-разтоварни рампи, уплътнения за врати и товарни шлюзове юли–август 2020 ВРАΤИ 3А ДОМА И ИНДУСТРИЯТА