Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Vehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

6 ХРОНИКА IVECO

6 ХРОНИКА IVECO представи новия състезателен S-WAY Новите състезателни камиони IVECO S-WAY R за Team Hahn Racing и Team Schwabentruck бяха представени официално на тестовата писта IVECO в Улм, Германия. Пилотите Йохен Хан от Team Hahn Racing и Щефи Халм от Team Schwabentruck изкараха новите камиони на пистата и демонстрираха мощта им. С новия си дизайн двата камиона ще грабват погледите през състезателния сезон 2020 в ETRC. Показването на IVECO S-WAY R е предшествано от пет месеца на разработки и тестване. Състезателните камиони използват всички дизайнерски и инженерни усъвършенствания на гамата IVECO S-WAY, пусната през 2019 г. – от кабината, която съчетава функционалност и комфорт, до оптимизираната аеродинамика, която намалява коефициента на въздушно съпротивление с 12% и осигурява до 4% по-нисък разход на гориво. „IVECO S-WAY R е, без преувеличение, най-добрият и стилен състезателен камион, който някога е произвеждан. Нямам търпение да видя на какво е способен на състезателната писта,“ заяви Йохен Хан, шесткратен ETRC шампион, който с любов нарича новата си състезателна машина Джулия. DAF CF и XF с хидравлично задвижване на предните колела За камионите, които работят на пътя, но понякога им се налага да излязат извън него или пък попадат на хлъзгав терен, DAF предлага хидравлично задвижване на предните колела. Новото PXP устройство е разработено съвместно с Paul Nutzfahrzeuge и се предлага с влекачите DAF CF и XF 4x2, задвижвани от двигатели PACCAR MX-11 или MX-13. Други модели ще бъдат включени по-късно през годината. Постоянното задвижване на всички колела за камион, който рядко стъпва извън пътя, означава значителни допълнителни разходи за гориво и поддръжка. Въпреки това понякога е важно да има допълнително сцепление за справяне с канавки, пясъчни пътища, неасфалтираните терени и стръмни наклони. За тези ситуации DAF представя опцията за хидравлично задвижване на предните колела за влекачите си CF и XF 4x2. Тя се активира чрез превключвател на таблото, но ако камионът се подхлъзне, PXP (Paul Xtra Power) се активира автоматично. Колкото е по-голямо приплъзването на задните колела, толкова повече сцепление осигуряват предните колела. Променливото задвижване на предните колела при DAF работи при първите четири предни предавки и първата и втората задна предавка. При достигане на скорост 20 км/ч или включване на пета или по-висока предавка PXP минава в автоматично в режим на готовност. При PXP всяка главина на предния мост е снабдена с хидравличен двигател, осигуряващ въртящ момент поне 6435 Нм при максимално налягане на маслото в системата от 360 бара. Двигателите се задвижват от хидравлична помпа, която може да задвижва и други компоненти като кранове, рамена на куки, стабилизатори и системи за товарен контрол. С новата PXP система DAF отново демонстрира способността си да предлага оптимални решения за всяка транспортна задача. Вижте всички новини на www.kamioni.bg K София, ул. Резбарска 9, +359 882 381 516, info@cisterni.bg, www. cisterni.bg юни 2020