Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Vehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

58 Н.В.

58 Н.В. КЛИЕНТЪТ » СТАНИМИР ХАЛКОВ: ПРЕДПОЧИТАМЕ КАЧЕСТВОТО... Krone. В автопарка имаме 12 композиции с влекачи Евро-6, като най-старият е на 4 години. Всички са купувани нови. Освен това всяка година обновяваме част от автопарка, като се стараем да поддържаме европейско качеството на предлаганите от нас услуги. – Имате ли предпочитана марка, как, кога и защо се насочихте към нея? – Разбира се, това е Mercedes-Benz. Още след първия закупен камион се убедихме, че неслучайно са предпочитана и наложена марка – камионите са здрави, надеждни и най-вече икономични. Благодарение на добрите партньорски взаимоотношения със Силвър Стар марката стана фаворит в нашата фирма. Mercedes-Benz е предпочитана марка в парка на компанията Гордост на фирмата е иновативният Actros без огледала – Представете накратко фирмата – кога е създадена, откога е на пазара, с какъв транспорт се занимава … – Фирмата е създадена през 1993 г. като малка семейна фирма с трима служители. Основател е баща ми, като независимо че бях едва на 9 години, стоях неотлъчно до него и с интерес наблюдавах всичко. Може да се каже, че израснах покрай камионите. Понастоящем във фирмата работят над 20 служители. Като отново семейството остава акцент, защото и до днес сме въвлечени всички в общата мисия. Основната ни транспортна дейност е хладилен транспорт. – Какъв сте във фирмата, откога сте в транспортния бранш, как и защо се е насочихте към този вид дейност? – Аз съм управител на фирмата, собственик е майка ми. В семейство на потомствени шофьори, отраснал покрай камионите, беше съвсем естествено и аз да проява интерес и да харесам професията. Най-важното е, че през годините съм преминал през всички нива в йерархията, като все още може да ме видите както в офиса, така и на камион или мотокар. – С колко и какви автомобили и ремаркета оперирате – марки, модели, видове, възраст и пробег? – Държим много на качеството и именно затова марките камиони, с които работим, са Mercedes-Benz и Renault, а ремаркетата са термоизолирани, двутемпературни – на Schmitz и – В парка имате най-новия Actros със системата Mirror Cam. Защо се решихте да купите нещо толкова иновативно и непознато? – След тест на новия Actros и много добри резултати решихме да закупим един брой, а до края на 2020 г. планираме да вземем още три. С времето съм разбрал, че за да е успешен един бизнес, трябва да се инвестира в нови технологии. Ние сме ЗА иновациите, затова се спряхме на новия Actros! – На какъв пробег е вече този автомобил? Какви са впечатленията от него – вашите и на водачите. Водачите свикнаха ли с революционните новости – камерите за обратно виждане, дисплеите в кабината и т.н.? – Камионът вече е на 60 000 км. Освен че е красив, е и икономичен, комфортът в кабината е на ниво. Водачът се справя с нововъведенията безупречно – трудностите бяха по време на първия курс, докато свикне, а сега не иска да слезе от него. Удоволствие е да се шофира такъв камион. Сега останалите шофьори се сърдят и чакат своя ред за този модел. – С колко персонал и водачи работите и те на единично или двойна езда са? – Във фирмата сме общо 24 души. В офиса имаме на разположение трима диспоненти, като много често и аз им помагам в работата. Основно сме на единична езда, но имаме няколко сменника и така камионите не почиват и партньорите ни са доволни. – Обичайно по какви дестинации работи фирмата, какви превози извършвате и на какви товари? – Извършваме само хладилен транспорт от България към страни от Европейския съюз и обратно. Основни дестинации са Англия, Белгия, Нидерландия, Германия, Франция, като нерядко ходим и до Скандинавието. – Как се отрази цялостно на дейността ви кризата с коронавируса – каква част от камионите ви работят, прекратихте ли някои дестинации, освободихте ли шофьори и друг персонал? – Имаме минимален спад на оборотите, ние возим основно хранителни продукти и медикаменти и успяваме да уплътним камионите. Благодарение на това не се наложи да освободим персонал. Работим, като спазваме всички мерки за безопасност, осигурили сме на шофьори- юни 2020

Н.В. КЛИЕНТЪТ » СТАНИМИР ХАЛКОВ: ПРЕДПОЧИТАМЕ КАЧЕСТВОТО... 59 те предпазни средства, както и специално оборудвано помещение, където да прекарат период на задължителна карантина след връщане от Европа. – Търсите ли нови дестинации, за да компенсирате негативните въздействия на кризата с вируса? – За момента не, разчитам на дългогодишни партньори, както и те на нас. – Как виждате дейността си след отминаването на кризата? Какви бяха преди и какви ще са сега най-близките ви планове за развитие на фирмата и дейността? – Засега не сме си променили плановете за развитие и няма да променяме дейността и начина на работа. С годините сме доказали, че предпочитаме качеството пред количеството. – Как се справяте с тол системата – оскъпява ли дейността ви, какъв метод на плащане избрахте, срещате ли трудности? – От самото начало на въвеждане на тол системата сме с бордови устройства на Toll Pass. От време на време срещаме трудности, но минимални. Засега сме запазили цените на превозите без промяна. – Въпреки кризата с коронавируса Пакет Мобилност се придвижва в европейските институции. Готови ли сте да реагирате като компания при евентуално най-негативен развой на нещата? – Всичките ни камиони и шофьори се прибират в България минимум два пъти в месеца, затова се надявам да не ни засегне много. За тези, които карат вътрешно, не виждам начин за реакция при негативен развой, особено за по малките фирми с под 50 камиона. K Въпросите зададе Лъчезар АПОСТОЛОВ Компанията развива само хладилен транспорт Изцяло нов продукт Подобрена устойчивост на износване. Най-добро поведение на мокра настилка в класа си. www.bridgestone.eu юни 2020