Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, новите издания са достъпни само за абонати!.
Ако нямате достъп, моля проверете дали сте подновили абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Commercialvehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

50 Peugeot e-Expert –

50 Peugeot e-Expert – ван от следващо поколение След пазарния успех с произведените повече от 195 000 броя от лансирането му през 2016 г. компактният ван Peugeot Expert вече се предлага със 100% електрическо задвижване Новият Peugeot e-Expert разполага с 2 нива на пробег с едно зареждане автономност и до 330 км пробег по WL3 дължини, полезен товар до 1275 кг и възможност за теглене на ремарке до 1000 кг. Товарният му обем е напълно идентичен с версията на двигател с вътрешно горене. Ванът е удобен за всички ситуации и начини на употреба, с голям товарен капацитет, работно пространство, което улеснява ежедневието, технологичност и изразен стил. Наскоро преминал към екостандарта Евро-6d и с гама, адаптирана към специфичните нужди на професионалисти, Peugeot Expert е наличен и в 100% електрическа версия като Peugeot e- Expert. Електрическата версия запазва предимствата на Peugeot Expert, включително компактната версия, която е уникална за сегмента и особено подходяща за тесните улици и натоварените градски части. Новият Peugeot e-Expert запазва мускулестия и солиден дизайн на версията с ДВГ, допълнена от няколко отличителни доработки. Отвън са двуцветни лъвове, променящи цвета си в зависимост от зрителния ъгъл – отпред и отзад, опцията Pack Look, отвор за електрическо зареждане на калника отпред вляво специфична радиаторна решетка, монограм e-Expert отзад. Отвътре има аналогово табло с цветна матрица, адаптирана към електрическия режим специфични графики за централния сензорен екран с TomTom Traffic 3D свързана навигация, която вече включва наличните точки за зареждане и информацията за пробега, съобразен с оставащата батерия, ново управление e-Toggle на автоматичната кутия, селектор, който превключва между режимите Eco, Normal или Power, електрическа ръчна спирачка. Централната конзола е променена, за да включи ново e-Toggle управление, което е ергономично и отлично интегрирано и дава достъп до функциите Park/Reverse/Neutral/Drive и Brake, селектор за трите режима на движение. Новият Peugeot e-Expert предлага 3 режима на управление, посредством селектор на режима: Eco (60 кВт, 190 Нм) – за ровишена автономност; Normal (80 кВт, 210 Нм) – оптимален за ежедневна употреба; Power (100 кВт, 260 Нм) – оптимизира представянето при превоз на тежки товари. Има два спирачни режима, с адаптирана регенерация на батерията – умерен, който е поблизък до версията с конвенционален двигател и увеличен (достъпен от бутона „B“ на контролера на кутията) – за ускорено забавяне, когато педалът за газта е освободен. Всички версии на но- юни 2020

PEUGEOT E-EXPERT – ВАН ОТ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ 51 вия Peugeot e-Expert са оборудвани с електрическа ръчна спирачка – новост при модела. Таблото дава информация, необходима за управлението на електрически автомобил – ниво на заряд, ниво на разряд или рекуперация, консумацията на уредите за, индикатор за зареждане на батерията. Цветна матрица изобразява посоката на енергийните потоци във всеки момент. На централната конзола е разположен сензорен екран с 3D свързана навигация с TomTom Traffic, от който чрез специален бутон се стига до меню Electric. От тук може да се зададе предварителна термична подготовка на купето преди тръгване. Базиран на мултиенергийната модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform), Peugeot e-Expert предлага 100% електрически двигател с максимална мощ от 100 кВт и максимален въртящ момент 260 Нм, наличен от момента на развъртане на двигателя, без вибрации, шум, превключване на предавки... Електрическият задвижващ механизъм е подобен на този в новите Peugeot e-208 и SUV Peugeot e-2008. Променена е предавателната кутия, която е по-къса, с оглед на преодоляване на ограниченията за товарене, присъщи за лекотоварните автомобили. Представянето (в режим Power) е максимална скорост 130 км /ч, ускорение от 0 до 100 км /ч за 13,1 секунди, 1000 м от спряло положение за 35,8 секунди. Новият Peugeot e-Expert е първият електрически автомобил Peugeot, който предлага два варианта на пробег с едно зареждане. Според нуждите възможният капацитет на литиево-йонните батерии е 50 кВтч или 75 кВтч. Версиите с капацитет 50 кВт/ч (компактна, стандартна и дълга) позволяват автономия до 230 км според WLTP, а стандартната и дългата версия могат да бъдат оборудвани с батерия 75 кВт/ч, с капацитет до 330 км, според одобрението на същия протокол. Свързана с веригата за пренос на топлина в купето, терморегулацията на батерията позволява бързо зареждане, оптимизиран пробег и по-дълга експлоатация. Налични са два вида бордови зарядни устройства – монофазно зарядно устройство с мощност 7,4 кВт и опционално трифазно зарядно устройство с мощност 11 кВт. Батерията е с гаранция 8 години или 160 000 км за 70% от нейния капацитет на зареждане. Водачът на новия Peugeot e-Expert е улеснен във всички ситуации чрез специално калибриран волан, който прави шофирането по-лесно. Новият Peugeot e-Expert е наличен в същите дължини, както и версията с двигател с вътрешно горене. Вариантите са фургон (наличен в три дължини – 4,6 м, 4,95 м и 5,30 м), дълбока кабина (5 или 6 места, с фиксирана и сгъваема преграда, стандартна или дълга), кабина с равен под (база за трансформации, стандартна дължина). Полезният товарен обем до 6,6 м3 е идентичен с този при версиите с конвенционален двигател, а полезният товар е специфичен за 100% електрически двигател – до 1275 кг. Peugeot e- Expert предлага индивидуално решение на още повече нужди и ще бъде наличен в нива PRO и PREMIUM, както и във версии „готови за път“ ASPHALT (за междуградски превози) и URBAN (градска употреба). 100% електрическите версии се оборудват с технологии и системи в помощ на шофирането като: страничните плъзгащи се врати, достъп до автомобил и потегляне без контактен ключ , Head-up vision, Grip Control, асистент за потегляне при наклон, Visiopark 1, регулатор и ограничител на скоростта, предупреждение за неволно пресичане на маркировката, предупреждение при риск от сблъсък, автоматична спирачка, предупреждение за бдителност на водача , автоматично превключване на къси светлини, разпознаване на ограниченията за скорост и препоръки, система за разширено разпознаване на пътните знаци („Stop“, „Забранено влизането“), активно следене на мъртвата зона… Peugeot Expert предлага функцията Mirror Screen за безопасно ползване на приложенията за смартфон на сензорния екран. За да подсигури безопасността на пешеходците в града, при движение напред и назад и скорост до 30 км/ч се чува звуков сигнал, който сигнализира наличието на превозното средство. Новият Peugeot e-Expert ще бъде лансиран в Европа през втората половина на 2020 г. и ще се произвежда в завода във Франция, близо до Валенсиен. K Вляво – Куплунгът за зареждане е на предния ляв калник Вдясно – Приборния панел е адаптиран към електрическата силова линия На дисплея на централната конзола може да се проследи посоката на енергийните потоци юни 2020