Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Vehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

30 ИНТЕРВЮ

30 ИНТЕРВЮ Томас Хилзе, бранд президент на IVECO: Ние сме неудържими Интервю на Джаненрико ГРИФИНИ – Господин Хилзе, как превръщате стратегията Transform 2 Win на CNH Industrial в реалност? Коя част от нея въвеждате първа? Как на практика се подготвя IVECO за разделянето на компанията на две отделни организации през следващата година? – Най-важното е, че стратегията ни остава в сила. Нищо не се е променило въпреки безпрецедентната ситуация, в която се озовахме. Имаме дългосрочен проект – времевата му линия може да се промени малко, но крайните цели остават. Определено все още изпълняваме в срок всички необходими дейности. CNH Industrial се подготвя за разделянето и работи върху изграждането на новия бизнес, неговите структури и процеси. Поради настоящата ситуация основният ни фокус временно се насочи към кризисния мениджмънт, но стратегията остава в сила и продължаваме с нея. От гледна точка на IVECO стратегията ни Transform2Win изобщо няма да се променя. Развитието на нашето продуктово портфолио се движи с бързи темпове и вървим по план. Това, което постигнахме само през последната една година, е невероятно. През април 2019 г. представихме новия IVECO Daily – от един изключителен автомобил направихме още по-добър, с усъвършенствани системи за помощ на водача и за свързаност. След това през юли показахме новия IVECO S-WAY, който според мен изненада целия бранш и нашите клиенти. Това е превозно средство, проектирано според нуждите на клиентите ни и отзивите юни 2020

ИНТЕРВЮ » ТОМАС ХИЛЗЕ, IVECO: НИЕ СМЕ НЕУДЪРЖИМИ 31 за него бяха абсолютно положителни. В края на миналата година обявихме сътрудничеството си с Nikola за производството на водородни и акумулаторни електрически камиони. Мисля, че отново изненадахме бранша с този ход и със забележителната скорост на развитието на проекта – само три месеца след като подписахме споразумението, представихме първия ни прототип. Приятните изненади ще продължат и тази година, когато ще пуснем IVECO T-WAY. Това е нашето превозно средство за офроуд, което се явява и наследник на Trakker. Така до края на годината ще имаме изцяло обновено продуктово портфолио във всички сегменти. Друга част от стратегията ни е обновяването и реорганизацията на цялата ни сервизна мрежа, което се вписва в препозиционирането на нашата тежкотоварна линия. Ние създадохме мрежа от специализирани станции за тежкотоварни камиони в цяла Европа, за да доставим високопрофесионално обслужване на нашите клиенти и да увеличим максимално продължителността на живот на техните превозни средства. И те работят много добре. След това, разбира се, продължаваме да сме фокусирани върху качеството на производство, което драстично се подобри. Не на последно място е и квантовият скок в свързаността, който ще играе ключова роля за осигуряването на най-добрите възможности за управление на TCO и автопаркове за клиентите ни. Вече разполагаме с най-съвременната инфраструктура и най-висококачествените продукти. С времето ще стартираме допълнителни функции за свързване, непрекъснато ще вдигаме летвата на предимствата, които получават нашите клиенти. По принцип Transform2Win ще създаде On-Highway компания, фокусирана върху камиони и силови двигатели, базирана на солидната стратегия, която IVECO следва през последната година. Дори кризата няма да ни спре. Както гласи и мотото на нашия бранд – „Ние сме неудържими“, и COVID-19 няма да ни спре. – Основен приоритет за IVECO е пазарното препозициониране на тежкотоварните камиони. Смятате ли, че новият IVECO S-WAY – както в дизеловата му версия, така и моделът на втечнен природен газ – е правилният продукт за постигането на тази цел? Какви отзиви получихте досега от клиентите на IVECO в Европа? – Да, IVECO S-WAY е правилният продукт. Отзивите, които получаваме от нашите клиенти, ни носят увереност, че това е така. Те виждат напредъка в разработките на приложенията на IVECO за тежкотоварни превози. Нещо повече, големите ни клиенти с автопаркове, които се преместиха при други марки, сега пак се връщат при нас по две основни причини. Първата е, че те харесват IVECO S-WAY, продуктовата му концепция, кабината, която е сред най-добрите на пазара, и като цяло отлично изглеждащия камион. Втората причина е, че ние сме лидер в LNG технологията с втечнен природен газ. Това е решение, което развиваме активно през последните 20 години. Шофьорите също много харесват IVECO S-WAY, постоянно говорят за това в социалните медии, където дискусията е много активна. Цялата тази обратна връзка, която получаваме, е свидетелство, че сме на правилния път в развитието си. Това се потвърждава и от нашия пазарен дял: преди кризата през първите три месеца на 2020 г. увеличихме дела си на европейския пазар с около 2%. Това е забележително постижение в един силно конкурентен сегмент. Нещо повече, това е само началото, защото IVECO S- WAY все още е в началната фаза на пазарното си позициониране. Превозното ни средство на втечнен природен газ от второ поколение идва, което ще гарантира бъдещото технологично подобрение на LNG Stralis. Тази година ще представим и версия с десен волан, за да завършим цялата гама в семейството на IVECO WAY. За щастие приключихме с публичните събития около новия IVECO S-WAY преди кризата с COVID-19. За клиентите ни е от първостепенно значение да изпробват камиона лично, да седнат зад волана и да придобият истинско усещане за него – нашите шофьори живеят в камиона! Ние успяхме да им осигурим това преживяване: организирахме около 130 събития в цяла Европа, на които присъстваха около 20 хиляди души. Това не би било възможно в настоящия момент. Когато ситуацията със здравето и безопасността позволи на нашите дилъри да отворят отново своите шоуруми, съм уверен, че ще продължим да привличаме все по-голям брой клиенти. – Какво ще кажете за биовтечнения природен газ LNG, правилното решение ли е да започнете енергийния преход от традиционния камион с дизелов двигател към хибридни и електрически камиони? – Вярвам, че био-LNG ще бъде нашата ракета носител, с която да достигнем Луната. Това е единствената налична алтернатива с нулеви емисии на пазара. През последните 2 години видяхме приблизително 2,5% от пазара на тежкотоварни камиони да преминава към технологията за втечнен природен газ. Вярвам, че този дял ще нарасне до 5% в средносрочен план и до 10% през следващите 10 години. Причината за този растеж със сигурност е Новият IVECO S-WAY бе представен през юли 2019 г. „...Transform2Win ще създаде On- Highway компания, фокусирана върху камиони и силови двигатели, базирана на солидната стратегия, която IVECO следва през последната година“ юни 2020