Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, новите издания са достъпни само за абонати!.
Ако нямате достъп, моля проверете дали сте подновили абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

transportpress
Views
3 years ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Commercialvehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

24 ПРЕМИЕРИ

24 ПРЕМИЕРИ Новото поколение MAN TGS През февруари тази година MAN представи най-амбициозния си проект за последните 20 години – обнови наведнъж цялата си гама камиони – TGX, TGS, TGM, TGL. После дойде пандемия, световен lockdown, спиране на заводи, сривове на икономики... Но новите модели са готови и макар и с няколко месеца закъснение те ще дойдат на пазара. И е добре да знаем какво ново ще ни донесат. Веднага след премиерата представихме в списание КАМИОНИ новите TGX. Затова днес специално ще ви разкажем повече за среднотежката гама MAN TGS Снежина БАДЖЕВА VIDEO При разработката на новото поколение камиони MAN се фокусира върху водачите и техните ежедневни транспортни задачи. А транспортните задачи са изключително разнообразни. Затова, за да може да предложи винаги най-подходящия камион за всяка задача, новите камиони на MAN са проектирани на модулен принцип. Специално новият MAN TGS е предназначен за тежкотоварни задачи в строителството, дистрибуцията и комуналните услуги. Този модел най-често се предлага с по-тесни кабини, защото при неговите типични приложения най-важни са ниското собствено тегло и много добра видимост. По отношение на двигателите MAN предлага TGS с два варианта на двигатели – D26 или D15, които покриват мощности в диапазона от 330 до 510 к.с. Вграждат се най-новите модификации на тези двигатели, отговарящи на нормите Евро 6d, и след всички направени настройки тези агрегати са значително по-икономични от предшествениците си. MAN TGS е и „царят“ между новите лъвове, що се отнася до колесни комбинации, защото той юни 2020

ПРЕМИЕРИ » НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ MAN TGS 25 може да предложи всичко – от „стандартни“ 4x2 и 6x2 влекачи и шаси кабини през класическите 6x4, 8x2 и 8x4, приложими в различни сектори, до специалистите по особено трудни терени със задвижване на всички колела 4x4, 6x6, 8x6 или 8x8. Ако ще използвате MAN TGS основно по павирани пътища, а само от време на време ще ви е нужно по-добро сцепление на по-трудни терени, тогава MAN HydroDrive – хидростатичното задвижване на предните колела, може да се комбинира с 2-, 3- или 4-осен MAN TGS. Този подход дава отлично сцепление, когато е нужно, а същевременно е по-евтино и по-леко решение в сравнение с пълноприводните варианти. MAN HydroDrive може да се активира във всеки момент, в който е необходимо, само с натискане на един бутон. Разнообразните конфигурации на TGS обхващат превозни средства с общо тегло от 18 до 41 тона. Нови кабини Новото поколение камиони на MAN идва с 8 различни кабини. По-големите кабини с широчина 2,44 м, означени като GX, GM и GN, се използват най-вече при международен транспорт на дълги разстояния. В сегменти като строителството, градската дистрибуция и транспорта с цистерни за кабината са важни няколко фактора – ниско собствено тегло, оптимална видимост, удобно и ергономично влизане и излизане, тъй като това се налага често. За да отговори на тези важни фактори, MAN е разработил и нови кабини с широчина 2,24 м, които са приложими за сериите TGL, TGM и TGS. Специално TGS се предлага с три вида кабини с означения FM, FN и NN. Ето какво се крие зад тях. Новата FM кабина е с широчина 2,24 м, за да отговори на гореспоменатите изисквания, но като дължина (2,28 м – като тези за международен транспорт) и височина (2,04 м – средно висок покрив) предлага и добър комфорт за спане и живот в кабината. Както и по-големите кабини за международен транспорт, тя предлага външни багажни отделения, достъпни и отвътре, както и многобройни други отделения за багаж. Новата ниска кабина FN предлага същите удобства, но е с по-нисък покрив – 1,74 м. Вероятно новата NN кабина ще е най-често избираният вариант за MAN TGS – тя е подходяща за типичните приложения за самосвали и бетон-миксери. Независимо от компактната си дължина от 1,88 м, тя също предлага достатъчно пространство зад седалките, където могат да се поставят работни дрехи и инструменти. Стълбичка за достъп (опция), стандартната платформа за стъпване над лявото колело и дръжка за хващане на покрива позволяват безопасно и удобно оглеждане на товара в надстройката. Новите кабини, които могат да се монтират на средновисоки и високи шасита, са оборудвани и с метална броня, разделена на три части. Това позволява по-лесна смяна само на някоя от частите в случай на повреда. Допълнително практическо удобство са гъвкавото най-долно стъпало към кабината, както и подсиленото удължение на вратата, защитава стъпалата от удари. Стълбичка за достъп (опция), стандартната платформа за стъпване над лявото колело и дръжката за хващане на покрива позволяват безопасно и удобно оглеждане на товара в надстройката. Новите MAN TGS се предлагат с 3 различни вида кабини Новите кабини са оборудвани и с метална броня, разделена на три части, което позволява по-лесна смяна само на някоя от частите в случай на повреда Новото поколение камиони MAN – проектът в цифри Въвеждането на новото поколение камиони MAN е най-амбициозният проект на фирмата за последните 20 години: )) 12 000 000 работни часа общо по проекта )) 4 000 000 тестови километра )) 2 800 000 реда софтуерен код )) 167 000 работни часа за новия дизайн )) Около 22 000 нови номера на части )) 3000 цвята на кабината се предлагат като стандарт )) 2100 служители от MAN са работили по проекта )) 8 различни кабини )) До 8% по-нисък разход на гориво )) 4 гами: MAN TGX, TGS, TGM или TGL )) 1 екип: 36 000 работещи в MAN Truck & Bus юни 2020

Copied successfully!