Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Vehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

22 НОВО В BG

22 НОВО В BG WIELTON БЪЛГАРИЯ Калин Цветков от Вилтон България определено беше доста зает със срещи с клиенти и ни отговори в последния момент, но отговорът му е пълен с оптимизъм. „Освободени от тягостните мерки на извънредното положение, можем категорично да кажем, че трябва да имаме една „корона“ наум, когато си правим планове за бъдещето. Пандемията ни постави в ситуацията на крайна неизвестност, като едновременно постави на масата както притесненията ни относно собственото ни физическо оцеляване, така и опасенията за безпрепятствено продължаване на работата ни – оцеляването на бизнеса. Но както знаем всички, двугърбите камили имат способността да издържат много дълго време без храна и вода чрез приспособяване към условията. Така и ние от WIELTON, под логото на камилата, успяхме бързо и навременно да се приспособим към рязката промяна в обстановката за осъществяване на бизнес дейността ни. Първата седмица премина с рязко намаляване на обажданията от клиенти – и те, както и ние, все още не осъзнавахме и не искахме да повярваме, че това ни се случва. Доставките на полуремаркета си вървяха по план – те се осъществяват или от логистиката на завода, или клиентите изпращат свои шофьори с влекачи, или от други наши клиенти и партньори – транспортни компании, които прибират влекачи към България. А доставките на резервни части, За първото четиримесечие на 2020 г. WIELTON е на второ място по регистрираните нови полуремаркета в България за които използваме услугите на международни куриерски фирми – учудващо и за нас пристигаха навреме, предвид информацията за километрични опашки по границите. Втората седмица се сблъскахме със страха – броячът на заразени и починали от Ковид-19 в цяла Европа стремглаво увеличаваше числата. Клиенти и партньори се обаждаха, че шофьорите им отказват да пътуват от страх да не се заразят при пътуването и така да навредят на своите деца, родители или възрастни роднини. Други се страхуваха, че могат да попаднат под мерките за карантина в чужбина и така да не могат дълго време да се завърнат. Страхът от неизвестното беше взел връх. Голямото предизвикателство дойде след съобщението, че производствените цехове в цяла Полша затварят до второ нареждане. Прекъсването на веригата на доставки на компоненти от цяла Европа наложи производството и в завода във Виелун да преустанови работа. Това прекъсване неминуемо доведе и до забавяне в сроковете на производство. Заводът обяви настъпването на форсмажор, а светът сякаш беше спрял да функционира. Наша отговорност и ангажимент към нашите клиенти е да комуникираме с тях и добрите и лошите ситуации, в случая – забавените доставки по време на пандемия на онези поръчки, които все още бяха на производствените линии. Клиентите реагираха с разбиране на забавянето, тъй като реално и те бяха в същата ситуация на неизвестност и застой. Пандемията блокира света. Опитвахме се буквално да гадаем и да търсим правилните отговори на въпросите, които сами си задавахме – ами сега? до кога? какво да правим? как да постъпим? как да помогнем на клиенти, изпаднали в затруднение поради пандемията?... Междувременно страните в Европа облекчиха мерките по отношение на придвижването на стоки през границите им и съответно отпаднаха и притесненията и неизвестните за доставките на нашите стоки – полуремаркетата. С времето и хората се успокоиха – шофьорите пътуваха безпроблемно, и успяхме да доставим на клиентите готовите произведени ремаркета. Това, което ни се случи, ни свари неподготвени, но успяхме бързо да преодолеем трудностите и да съумеем да работим без прекъсване. С радост слушахме новините за постепенното възобновяване на прекъснатите производства в заводите в Европа. Колелото се завъртя и WIELTON също възобнови производствените си процеси. С оптимизирани планове и работни процеси, производството и доставките (които реално не са спирали) вървят с обичайния си интензитет. Поглеждайки към официалните статистически данни от първото четиримесечие на 2020 г. за регистрираните нови транспортни средства в България, WIELTON се изкачи на призовото второ място. Доставки по време на пандемия имаше, но заради социалната изолация ни липсваше личният контакт с клиентите – личните разговори и срещите. Въпреки всичко ние бяхме на разположение по всяко време, реагирахме бързо в решаването на различни казуси по отношение осъществяването на доставките и тази наша отдаденост към работата и клиентите се отплаща и ние вървим напред. Продължаваме напред! Корона, чао, чао, чао! K юни 2020

юни 2020