Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Vehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

14 НОВО В BG »

14 НОВО В BG » РЕМЕДИНА – ТОПЪЛ РЕГЕНЕРАТ ОТ МЕДИНА МЕД Основни характеристики на произвеждания горещ регенерат REMEDINA Модел Размер Позиция и предназначение Дълбочина на протектора Допълн. маркировка Ниво М 225 315/70R22.5 D (L, R) 20 мм М 227 315/60R22.5 D (L, R) 17 мм М 801 М 228 295/60R22.5 D (L, R) 385/55R22.5 Т (L, R) 385/65R22.5 Т (L, R) 15 мм 315/80R22.5 D (On/off – R) 20 мм 13R22.5 D (On/off – R) 17 мм D – за двигателен мост T – за оси на ремаркета и полуремаркета L – за превози на дълги разстояния 3PMSF / M+S Premium, Quality R – за регионални превози On/off – за смесено приложение (пътища и офроуд) Екструдерът полага материала, който ще се превърне в новата „връхна дреха“ на REMEDINA Прецизното престъргване е според размерите на каркаса на конкретния производител Подбор и контрол на качеството Каркасите за регенерата, който Медина-Мед предлага като готов продукт, се купуват от Западна Европа, основно от дългогодишен партньор в Германия. Възможно е и регенериране на каркаси на клиента, стига да отговарят на изискванията. Кои каркаси са годни за регенериране, обективно показва ширографът. (Широграф (sherograph) – съоръжение за неразрушителен контрол на изделия от композитни материали (такива са и автомобилните гуми) с многослойна структура, при които има вероятност за разслояване, недобра адхезия, напукване, повреди вследствие удар и др., понижаващи механичните им свойства. Ширографията измерва градиента на деформация и напреженията в изделието.) Гумите на един производител са с еднакви каркаси, независимо дали са за превози на дълги разстояния, или за регионални. Разликите са в материала на протектора и неговата шарка. В производството на регенерата REMEDINA в Медина Мед използват 2 типа материали: )) Premium е за високия клас регенерирани гуми (с най-голям пробег на дълги разстояния) (При студения регенерат Медина Мед предлага клас Премиум (Recamic на Michelin), среден клас (Kraiburg) и нисък клас (протектори Galo). Студеният регенерат Recamic на Michelin отговаря на същите изисквания и има същите качества като новите гуми на марката.); )) Quality за бюджетния регенерат (всъщност в Медина Мед за него използват материал от среден, а не от ниския клас). И четирите модела са с индекс на товароносимост 160 и скоростен символ J (максимално натоварване 4500 кг при движение със скорост до 100 км/ч). Гаранционните условия на REMEDINA са както на новите гуми. Всички произвеждани модели са сертифицирани в Германия. Г-н Панчов е убеден, че в условията на сегашните затруднения от коронавируса новите им продукти ще се наложат още по-бързо благодарение на несъмнените им предимства. Развитието продължава По своя инициатива в дружеството се подготвят за горещ регенерат и на гуми 445/45R19.5 с каркаси Michelin. Инструментът ще бъде готов до средата на юли и този продукт също ще излезе на пазара. Дружеството не ползва никакви бонуси за инструмента, затова той ще бъде скъп, но и самата гума на Michelin с този размер е скъпа. Това не пречи на популярността ѝ, вкл. извън страната, и вече има запитвания за такъв регенерат. При цена на регенерата малко над евтините азиатски нови гуми и пробег, колкото на премиум продукта, този регенерат ще бъде отлично позициониран на пазара и с добра принадена стойност, прогнозира Иван Панчов. А на оценката му може да се разчита – Медина-Мед е вносител на нови гуми на групите Continental, Goodyear и Michelin (от 2015 г. единствен вносител за страната на тежкотоварните гуми с Бибендум) и там наистина познават състоянието на пазара. K инж. Радослав ГЕШОВ юни 2020

юни 2020