Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, новите издания са достъпни само за абонати!.
Ако нямате достъп, моля проверете дали сте подновили абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

transportpress
Views
3 years ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Commercialvehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

12 НОВО В BG

12 НОВО В BG РЕМЕДИНА – топъл регенерат от Медина Мед Една от причините за трайните успехи на Медина Мед ООД е, че успяват да бъдат иновативни по такъв начин, че осигуряват сериозни икономии на клиентите си. Благодарение на това дружеството увеличава обемите на дейността си и я разнообразява България не произвежда автомобили за работа и производствата, свързани с бранша, са рядкост. А регенерирането на гуми е от немногото дейности, които са полезни за всички: и за клиентите, и за който го извършва, и за цялото общество. Първите си студено регенерирани гуми за товарни превозни средства (ПС) дружеството пуска през май 1996 година с технология и материали на Kraiburg. През 2000-а пристъпва към регенериране на индустриални гуми, следват и гумите за земеделски машини – дейности, за които у нас и сега няма други кандидати. От тази година дружеството произвежда и предлага топъл регенерат с марката REMEDINA, като използва найсъвременната технология, по която работят световните лидери. REMEDINA – топтехнология на разумна цена Регенерирането е тема, която Иван Панчов, основател и управител на дружеството, познава „отвътре“. Питам защо пристъпват към една нова за тях технология, след като вече 24 години са лидер в студения регенерат у нас, включително и в премиум класа с регенерата Remix на Michelin. „Имаме доста опит и в новите гуми, и в регенерата. Компанията се развива правилно и е логично да правим следващи стъпки, да бъдем пак първи, като пуснем производство и на топъл регенерат. Идеята възникна отдавна, но ни насърчи наличието на европрограма, създаваща усло- юни 2020

НОВО В BG » РЕМЕДИНА – ТОПЪЛ РЕГЕНЕРАТ ОТ МЕДИНА МЕД 13 вия за осъществяването ѝ“, разказва г-н Панчов и обяснява: „Студеният регенерат дава възможност да се направи всяка една гума, с всеки размер. При топлия е по-сложно – каркасите на гумите с един и същи размер на различни производители са различни и за регенерирането им са необходими различни пресформи. Това прави топлия регенерат по-скъп от студения. Нашият проект е финансиран 60% по ОП „Иновации и конкурентоспособност“, останалите 40% са наше участие. Не бихме осъществили проекта, ако трябваше да го финансираме сами – в такъв случай себестойността на топлия ни регенерат би била чувствително по-висока, а сега в цената не включваме амортизационните отчисления за частта, финансирана от Европейския съюз. Така ЕС ни помага да бъдем конкурентни.“ Големите производители на нови гуми неслучайно произвеждат свой топъл регенерат на премиум продуктите си. Така осигуряват на клиентите си икономия: цикълът „Нова гума – Регенерат“ е по-изгоден и дава по-голям пробег, отколкото няколко бюджетни гуми. Това е причината, който си прави сметката добре, да избира варианта „Нова премиум гума + Регенерат“. Произвеждайки топъл регенерат REMEDINA с качество като на концерните, Медина Мед си позволява да го предлага на по-ниска цена от тази на аналогичните продукти на производителите на гуми. Обяснението е просто: инвестираните 60% европари + по-ниската цена на труда у нас в сравнение с тази в Европа. Дружеството, което е един от трите най-големи вносители на гуми у нас, оферира на превозвачите нови премиум гуми + последващо топло регенериране: така клиентите печелят и от повторното им експлоатиране, и от по-ниската цена на топлия регенерат REMEDINA. Казано простичко: по-ниска цена за километър пробег. Освен отлична външност гумите REMEDINA показват и отличен пробег юни 2020

Copied successfully!