Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Commercialvehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

*60 600 лв. Дизел

*60 600 лв. Дизел CNG Коректни сметки Разходите за CNG машина са пресметнати изцяло за български условия: ❐ цена на камион у нас; ❐ остатъчна стойност 0 (изключва спекулации относно остатъчната стойност); ❐ точните цените за обслужване и ремонти в България, предвидени за след определен пробег (Скания България посочва на клиента цялостната стойност на сервизирането в България и му гарантира, че той няма да плати и стотинка повече). Пресмятането включва обслужване през 45 000 км (свещи, моторно масло за CNG двигател и всичко останало, което според производителя трябва да се сменя). Договорът за ремонт и обслужване включва нормално износващите се части, гаранция на компоненти и обслужването. Използваните данни за влекачи CNG с двигател ОС13 са напълно коректни, тъй като отчитат резултатите от машините у нас от този тип, които докъм края на 2019-а са били с пробег до 150 000 км, а повечето от тях са с договори за сервиз и ремонт при Скания България. Разходът на гориво отразява опита на клиенти на Scania от експлоатация на CNG камиони в техните условия, цените са тези в България. Скания България следи разхода на горива и в трите си демо CNG автомобила, които работят в различни условия. Във Варна през ноември и декември демо влекача са ползвали 8 клиенти – с гондола, с циментовоз или бордово полуремарке, едни – на къси разстояния, други – на по-дълги и средният разход е 27 кг/100 км. Минималният постигнат е над 25 кг/100 км, максималният – 31 кг/100 км. При клиенти, работещи извън пътната мрежа, с претоварване и общ тонаж над 40 тона, средният разход е около 35 кг/100 км. В сравнението с дизелови модели е заложена цената на нова Scania с тази мощност, остатъчна стойност 0, обслужване и ремонт според цените, които Скания България дава за страната, разходът на гориво е този, който би имал дизеловият модел, цените на гориво са тези в България. Ресурсът на CNG двигателя е като на дизеловите му събратя, твърди производителят. Има компоненти, които при CNG ще се сменят порано, но пък животът на други е по-дълъг, отколкото на дизеловите им аналози. Тол такса – наполовина За CNG камионите се плаща само 50% от предвидената тол такса за съответния вид пътни превозни средства над 3,5 тона категория Евро VI и EEV (Постановление № 24 от 20 февруари 2020 год. на Министерския съвет). *По цени на горивата към 19.04.2020 год. 16