4 ХРОНИКА Над 35 000 качествени продукти на склад за вашия товарен автомобил. Над 100 премиум марки. Срокът за монтиране на бордови тол устройства е удължен Заради затрудненията, които браншът изпитва, и необходимостта от време за оборудване на автопарка над 3,5 тона с бордови тол устройства, превозвачите ще имат възможност да направят това до края на извънредното положение. Дотогава ще продължи правоприлагането на терен от мобилните екипи на тол контрола. Основната цел на контролните органи във времето на извънредното положение е за всяко превозно средство над 3,5 т да бъде платена дължимата пътна такса според изминатия маршрут, категория и емисионен клас. Затова нарушителите без регистрирани бордови устройства или без активирани маршрутни карти ще бъдат насочвани как да станат изрядни ползватели на платената пътна мрежа. Мобилните екипи също така ще проверяват дали правилно се използват вече активните и монтирани машинки за отчет на тол такси. Анализът на данните в Националното тол управление показва, че и в условията на извънредно положение и ограничения срещу COVID-19 превозвачите са продължили да оборудват автопарка си с бордови устройства. От 13 март до средата на април са регистрирани 16 651 машинки, като 3000 от тях са GPS тракери. До 13 април 35 541 камиона и автобуса на български превозвачи са били с регистрирани в Националното тол управление бордови устройства или GPS тракери за таксуване по платените пътища. За месец и половина след старта на толуването на 1 март въпреки намаления тежкотоварен трафик са били купени 505 843 маршрутни карти. До края на април пък предстоеше доставката на още 20 000 бордови устройства. Технология за предотвратяване на кражбите от ремаркета WABCO съчетава своя опит с този на базираната в Белгия Sioen Industries в борбата срещу растящия брой кражби на стоки от ремаркета и полуремаркета посредством системата Detector. Sioen е модернизирал своята технология Dynatex PROTECTOR, по която се произвежда интелигентен, многопластов брезент с проводими слоеве, които могат да бъдат монтирани към врати и страниците на ремаркето. WABCO използва тази технология чрез своето усъвършенствано решение за управление на флота (FMS) TX-TRAILERGUARD . При опит за въздействие върху брезента автоматично се задейства аларма. Шофьорите се известяват чрез звуков сигнал или известие в кабината. В реално време се сигнализира и офиса на автомобилния парк. Karsan ще прави автономен Atak Electric Турската компания Karsan започна да разработва автобуси за градския транспорт, които ще имат автономни шофьорски функции. Започвайки първата фаза на работа с хедлайнера си Atak Electric, Karsan ще надгради автобуса до ниво на автономност 4. С други думи, моделът ще разполага с автоматична система за шофиране, която ще се справи с всички изисквания за динамично шофиране без помощта на водач. Очаква се прототипът на автономния Atak Electric да е готов през август, а симулационните и валидиращи тестове да бъдат направени във фабриката в Хасанаша, Бурса. Автономният Atak Electric трябва да е факт до края на годината. По проекта Karsan си сътрудничи с ADASTEC CORP, която има предишен опит в автономните превозни средства, и очаква през август да завърши първия прототип на автономния Atak Electric. май 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО
54 СПОРТ Комфортнат
Член на международ
58 АВТОБУСИ Над 30 ав
60 АВТОБУСИ Автобус
62 ВТОРА УПОТРЕБА Па
64 ВТОРА УПОТРЕБА »
66 ВТОРА УПОТРЕБА »
68 ВТОРА УПОТРЕБА »
Златен сервизен па
Loading...
Loading...
Loading...
Последвай ЛОГИСТИКА
Facebook