Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 4 / 2020

  • Text
  • Man
  • Mercedes
  • Daf
  • Vans
  • Buses
  • Trailers
  • Transport
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Фредерик Олсон, управител на Волво Груп България: Действаме професионално при всякакъв сценарий. * Тест: 1000 километра с Volvo FH 540 XXL. * IVECO празнува 45-годишен юбилей. * Arctic Van Test 2020 на еднотонни ванове във Финландия. * Радостин Панков, главен мениджър на ПРИМА 91 ЕООД, за приоритетите. * и още...

36 ARCTIC VAN TEST

36 ARCTIC VAN TEST 2020 Volkswagen Transporter 6.1 Highline 2.0 TDI 4MOTION DSG Transporter беше обновен до версия T6.1 през миналата година. Актуализацията подобри, наред с оборудването и външния вид, и управляемостта. Заради 4Motion задвижването на всички колела Volkswagen T6.1 беше оценен високо от тестовите водачи по отношение на управляемостта и особено по отношение на манипулирането и управлението на оборудването. Контролите на таблото са ясни, а отоплителното оборудване – лесно за използване. T6.1 търпи критика заради по-трудния достъп до кабината. Фургонът и товарните вратите Transporter са големи. T6.1 беше единственият от тестовите автомобили, който нямаше люк в преградата за превоз на дълги товари. Товароносимостта му бе най-ниската от тестовите коли. От друга страна обаче, Volkswagen показа най-добра мощ при ускорение на пътя. + Управляемост + Контроли + Издърпваща мощност – Качване в кабината – Товароносимост – Огледала Volkswagen T6.1 Renault Trafic Ford Transit Custom Toyota Proace Контрапункт Голям мъж на тясно Еднотонните ванове са за дистрибуция. Адресите на доставките често са наблизо, в градски центрове, в тесни места… На шофьора се налага често да слиза и да се качва и в кабината и във фургона. Затова тестваме участниците в Arctic Van Test 2020 със 190-сантиметров шофьор в дебело зимно яке. Volkswagen T6.1 се оказа с найтясното пространство за качване зад волана. Седалката е на височина 98 см, а светлият отвор на вратата – 185 см. Пространството от волана и педалите до седалката и облегалката е малко дори при нормално положение на кормилната колона. Renault Trafic e втори по трудност за влизане. Шофьорската седалка е на 100 сантиметра над земята. Вратата обаче има светъл отвор с височина 195 см. Зад волана усещането е за повече простор, главно заради по-подходящото положение на кормилната колона. Седалката на водача при Ford Transit Custom беше на 98 см от земята, но големият размер на светлия отвор на вратата – височина 190 см, улеснява качването. Мястото за ръцете и краката при шофиране е достатъчно. Слизането също е сравнително лесно. Шофьорската седалка при Toyota Proace е само на 92 см от земята, но светлият отвор на вратата е само 181 см. От четирите автомобила тук мястото за краката и ръцете на 190-сантиметровия водач е най-много. Така че изборът на високия шофьор би бил Toyota, а след това Ford, Renault и Volkswagen. Клаус БРЕМЕР май 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО

37 Разнообразни варианти на MAN TGE от MVB Truck and Bus Bulgaria Кампания за активно предлагане на наличните на склад нови лекотоварни автомобили MAN TGE стартира MVB Truck and Bus Bulgaria, официален вносител на немската марка у нас Идеята е, че в момента, в условията на мерки срещу пандемията, на изключително високи обороти работят фирмите за доставка на разнообразни стоки. Много често доставките са от врата до врата, а разнообразните версии на MAN TGE са готови решения за такъв бизнес, особено при работа в градска среда. Другото предимство на най-малкия лъв е, че това е продукт, предлаган от утвърден производител на камиони. И обслужването му става по модела за тежкотоварни автомобили – с фокус върху бизнеса на клиента. В момента при MVB Truck and Bus Bulgaria е налична почти цялата гама от разнообразните варианти на TGE с допустима максимална маса от 3,5 до 5,5 тона, подходящи за всякакви операции. Предлага се класическият Panel Van с товарен обем от 9,9 куб. м, 11,3 куб. м, 13,6 куб. м, 14,4 куб. м, 15,5 куб. м, 17,5 куб.м. Налични са шаси-кабини – ненадстроени и такива, оборудвани с бордови надстройки с капаци, бордови надстройки с олекотена двустранна щора, хладилен фургон с падащ борд… Предлага се и петтонно пътническо изпълнение с 19+1 места. При различните версии задвижването 4х2 е предно или задно, като при най-тежките варианти колелата на задния двигателен мост са сдвоени. Двигателят е двулитров турбодизел Евро-6 с максимална мощност 140 или 177 к.с. С най-малкия си модел в гамата – TGE, мюнхенският производител на товарни автомобили предлага на своите клиенти решения в широкия диапазон от 3 до 44 тона. TGE е наличен с две колесни бази, три височини и три дължини, а максималният обем на товарното му пространство е 18,4 куб. м. Предлаганите от MVB Truck and Bus Bulgaria в рамките на кампанията разнообразни варианти на MAN TGE могат да бъдат разгледани и поръчани тук. https://man-topused.bg/vehicles/ van?type= K ABSTRACT IN ENGLISH Various Offers for MAN TGE by MVB Truck and Bus Bulgaria MVB Truck and Bus Bulgaria launched a campaign for the active offering of various new MAN TGE. The light commercial vehicles are in stock at MVB Truck and Bus Bulgaria, the official importer of the German brand in the country. The idea is that in the pandemic situation delivery companies are operating at an extreme. КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО май 2020