Изданията на Българска Транспортна Преса

Все по-близо до вас във време, когато всичко е на дистанция!

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Нови броеве

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
КАМИОНИ 9 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020

ЛОГИСТИКА

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
ЛОГИСТИКА 8 / 2020
ЛОГИСТИКА 7 / 2020
ЛОГИСТИКА 6 / 2020
ЛОГИСТИКА 5 / 2020
ЛОГИСТИКА 4 / 2020
ЛОГИСТИКА 3 / 2020
ЛОГИСТИКА 2 / 2020
ЛОГИСТИКА 1 / 2020

КАМИОНИ

КАМИОНИ 9 / 2020
КАМИОНИ 8 / 2020
КАМИОНИ 7 / 2020
КАМИОНИ 6 / 2020
КАМИОНИ 5 / 2020
КАМИОНИ 4 / 2020
КАМИОНИ 3 / 2020
КАМИОНИ 2 / 2020
КАМИОНИ 1 / 2020

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 4 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 3 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 2 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Специални

Автомобили за работа 2020
Най-добрите бизнес модели в транспорта и логистиката
Кой какъв е в транспорта и логистиката 2020
CEMT ръководство

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
6 months ago

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 3 / 2020

  • Text
  • Excavators
  • Machines
  • Telescopic
  • Bulgaria
  • Hyundai
  • Hamm
  • Peri
  • Bobcat
  • Spacex
  • Hitachi
  • Shantui
  • Magni
Четете в броя: * SpaceX избра телескопичните товарачи на Magni TH. * Тествайте уникалния булдозер на Shantui модел SD32-8. * Виртген България достави на ГБС три машини за автомагистрално полагане. * и още...

22 ТЕХНОЛОГИИ

22 ТЕХНОЛОГИИ CASE представи първия в света изцяло електрически багер-товарач CASE Construction Equipment представи първия изцяло електрически багер-товарач за строителството по време на изложението CONEXPO 2020 ABSTRACT IN ENGLISH CASE Unveils the World’s First Fully Electric Backhoe Loader CASE Construction Equipment introduces “Project Zeus” – the 580 EV (Electric Vehicle), the world’s first fully electric backhoe loader. The power and performance of the 580 EV is equivalent to other diesel-powered backhoes in the CASE product line, and provides considerably lower daily operating costs at zero emissions. Концептуалният модел 580 EV (Electric Vehicle), наречен Проект Зевс, предлага същата мощност и работоспособност като багер-товарач CASE с дизелов двигател, но с нулеви емисии на изгорели газове и значително по-малки разходи за поддръжка. Две машини са вече продадени на американски фирми, специализирани в полагане на подземна инфраструктура. Концептуалният модел е планирано да се продава само на северноамериканския пазар. „След конструирането на първия изцяло фабрично произвеждан багер-товарач през 1957 г. CASE остава на върха на иновациите при багертоварачите“, заяви Еджидио Галано, продуктов мениджър компактна гама в CASE Construction Equipment Europe. „Моделът 580 EV не само продължава тази еволюция, но и представлява значителна стъпка напред към по-широкообхватния ангажимент на CASE за по-екологично бъдеще на строителната техника. С производството на тази концептуална машина ние разкриваме жизнеспособността на електрифицираната компактна техника в най-тежкия ѝ клас по възможно най-непосредствения начин за северноамериканските фирми“, каза още той. Моделът 580 EV се захранва от пакет литиевойонни батерии. Зареждането им може да стане от всякакъв контакт с трифазен ток и напрежение 220 В, след което машината работи около осем часа в зависимост от приложението. Тъй като батериите захранват електромоторите на ходовата част и на хидравликата поотделно, силата на юни 2020

ТЕХНОЛОГИИ » CASE ПРЕДСТАВИ ПЪРВИЯ В СВЕТА ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ БАГЕР-ТОВАРАЧ 23 загребване с товарачната кофа е същата като при дизеловата машина. Постига се по-голяма цялостна работоспособност при едновременно придвижване и работа с товарачната уредба. Case 580 EV не само драстично намалява въглеродните емисии на фирмата изпълнител, но също се очаква да спести на собствениците си до 90% от годишните разходи за експлоатация и поддръжка. Тук се има предвид елиминирането на разходите за дизел, двигателно масло и AdBlue, както и намаляването на регулярната превантивна поддръжка и ремонтите на двигателя в следващите години. Сервизирането е облекчено и чрез телематичната система CASE SiteWatch, която е част от стандартната спецификация. Всичко това е постигнато при запазване на високото ниво и качество, което операторите очакват от багер-товарач CASE. Както казва г-н Галано: „Моделът 580 EV работи и се управлява точно като традиционен багер-товарач CASE. Това е от съществено значение, когато искаме да вложим сензационно нови технологии в която и да е машина CASE. Това означава, че операторите ще разполагат със същите възможности за копаене, повдигане и пренасяне, но в много по-тиха работна обстановка и без емисии на изгорели газове“. Както при Project TETRA, концептуалният челен товарач с метанов двигател, представен на изложението bauma 2019, CASE и Michelin си партнират за разработването на гумите на 580 EV. Гумите Michelin GrossGrip, използвани за концептуалната машина, се отличават с асиметрична шарка на протектора, осигуряваща изключително леко управление на машината, комфорт и голям товарен капацитет по всякакви повърхности. Моделът 580 EV представлява официалния дебют на CASE на пазара на електрическа мобилна строителна техника. В партньорство с FPT Industrial, също част от CNH Industrial, CASE продължава да търси варианти за електрификация и алтернативни горива, които правят възможно екологичното бъдеще на строителните машини. Case 580 EV не само драстично намалява въглеродните емисии на фирмата изпълнител, но също се очаква да спести на собствениците си до 90% от годишните разходи за експлоатация и поддръжка юни 2020