Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, новите издания са достъпни само за абонати!.
Ако нямате достъп, моля проверете дали сте подновили абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

ЛОГИСТИКА 3 / 2020

  • Text
  • Supplychain
  • Warehousing
  • Transport
  • Linde
  • Logistics
  • Kaufland
  • Forkon
  • Inventairy
  • Tracteasy
  • Etalink
  • Sany
  • Courier
  • Bulgaria
Четете в броя: * Мениджърът на карго-партнер България Димчо Димчев за новия им проект. * Евродепутатът Андрей Новаков пред списание ЛОГИСТИКА. * Kaufland IT HUB Bulgaria е вторият по големина технологичен екип от международната група. * Иновациите са усъвършенствани добри практики във Вали Компютърс. * Логистиката и безпрецедентното увеличаване на доставките. * и още...

РЕДАКЦИОННА

РЕДАКЦИОННА По време на криза – страх или креативност Грег Брейдън: «След тази криза няма да е възможно да живеем живота, както досега. Един нов свят се издига от дълбините на кризата и в момента ние пишем неговия сценарий.» В момента, когато пиша тази редакционна статия, светът е изправен лице в лице с пандемията от коронавирус. Всекидневно всички четем множество информации и гледаме видеа, свързани с COVID-19 – от това колко хора с положителни проби са отчетени днес до анализи и предвиждания какво ще се случи с икономиката. И затова ми се иска в тези няколко реда да отсея важното и глобалното. Поне според мен. Да, ситуацията не е лесна, напротив болезнена е. Но по време на криза имаме две опции. Първата е да се пуснем по посока на страха, хаоса и паниката и да се капсулираме и паникьосаме, че губим почва под краката си, че губим сигурност, позиции и финанси. Това обаче само още повече ще затвори притока на всичко към нас и ще ни държи в позицията да търсим решения единствено в познатите ни вече методи и модели, които очевидно не работят както здравословно, така и за бизнеса. Вторият подход е да се отворим за креативност и търсене на нови смели решения. Да, всяка криза е неприятна, но ако погледнам малко по-широката картина, ще си дадем сметка, че всъщност точно по този начин върви еволюцията. Винаги преди да дойде нещо ново, има криза, защото старото никога не иска да си отиде доброволно, защото малцина са онези, които искат да излязат от зоната на комфорт на добре познатото, с което сме свикнали. И истината е, че всеки от нас – като човек и като бизнес, има свободата на избора в коя посока да тръгне – да се пусне по вълната на страха или да се отвори за нещо ново и креативно, нещо, което досега не сме го знаели, но което е част от еволюцията и развитието на всеки един от нас. Нека сме наясно – нашият свят няма да е същият, след като тази криза отмине. А тя ще отмине, защото промяната е единственото сигурно нещо на този свят. Още в първата седмица, докато пандемията от коронавируса обхващаше все повече и повече държави, в едно свое онлайн интервю Грег Брейдън – учен и философ, лектор и мотиватор, когото много уважавам, каза: „След тази криза няма да е възможно да живеем живота, както досега. Един нов свят се издига от дълбините на кризата и в момента ние пишем неговия сценарий.“ Така че мисля, че е важно всеки от нас да си отговори на въпроса: Какъв е моят избор днес, какъв сценарий искам да напиша за общото ни бъдеще? Останете здрави и креативни! Снежина БАДЖЕВА