Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 3 / 2020

  • Text
  • Trailers
  • Transport
  • Vans
  • Buses
  • Man
  • Daf
  • Mercedes
  • Optiflow
  • Isuzu
  • Wabco
  • Otokar
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Volvo Trucks обнови наведнъж четири от гамите си. * Renault Trucks започва производство на електрическите си камиони. * Анкета: Превозвачите - В тол системата има много проблеми. * Къде е сега Пакетът Мобилност?! * Busworld Turkey 2020: Електричество и алтернативни горива. * и още...

6 ХРОНИКА

6 ХРОНИКА Еврокомисията пусна 15-минутни зелени коридори За да се гарантира, че веригите за доставки за ЕС продължават да действат, държавите членки бяха приканени да определят незабавно всички свои вътрешни гранични пунктове (ГП) от трансевропейската транспортна мрежа (TEN-T) като „зелени коридори“. ГП със зелен коридор трябва да бъдат отворени за всички товарни превозни средства, независимо какви стоки превозват. Преминаването на границата, включително всякакви проверки и здравен скрининг, не трябва да отнема повече от 15 минути. Процедурите на ГП със зелен коридор трябва да бъдат сведени до минимум и да бъдат опростени до строго необходимото. Проверките да се извършват, без шофьорите да напускат превозните си средства, а самите шофьори трябва да преминават само минимални проверки. Шофьорите на товарни превозни средства не трябва да представят никакъв документ, различен от лична карта (паспорт) и свидетелството си за управление на МПС, а при необходимост – и писмо от работодателя. Трябва да се приеме и електронното подаване или показване на документи. Държавите членки бяха призовани също така временно да преустановят всички ограничения за достъп по пътищата, които понастоящем съществуват на тяхна територия, като забраните за шофиране през уикенда, през нощта и секторните ограничения. Комисията препоръча на държавите членки да предприемат действия за осигуряване на свободното движение на всички работници, участващи в международен транспорт, независимо от вида му. Трябва да бъдат отменени правила като ограниченията за пътуване и задължителна карантина на транспортните работници, които не проявяват симптоми. Не трябва да се изискват от транспортните работници да носят свидетелство от лекар, за да докажат добро здраве. Международно признатите сертификати за професионална компетентност трябва да се считат за достатъчно доказателство, че работникът е активен в международния транспорт. При липса на такива сертификати трябва да се приеме писмо, подписано от работодателя. L-сериите на Scania вече и със 7-литровия двигател април 2020 Новаторската серия камиони Scania L в ниския клас вече може да се поръчва и с двигателя DC07. Решението е подходящо за дистрибуция, сметосъбиране и строителство в натоварени градски райони, където във фокуса на вниманието са е безопасността, ергономията и ниското тегло. В комбинация със Scania City Safe Window, система от камери и обучени водачи, това е оптимално решение за градски приложения. Серия L на Scania е с възможност да се „снижава“, притежава всичко необходимо за камион, създаден за градски райони. С двигателя DC07 товароносимостта на серията се увеличава с около 360 кг. Двигателят се предлага с мощности 220, 250 и 280 к.с. С представянето на серия L през 2017 г. Scania предложи камион с модулна конструкция и ниско разположена кабина, в която водачът да се качва от нивото на улицата. Серията L снема физическото напрежение от водачите и в същото време им позволява в натоварена пътна среда да взаимодействат наистина „очи в очи“ с другите. Двигателят DC07 дебютира през 2017 г. и в началото се предлагаше само с кабините на P-серията на Scania. DC07 е лек, здрав и модерен 6-цилиндров редови агрегат с обем 6,7 л, който предлага до 1200 Нм въртящ момент още от 1050 об./ мин при най-мощното си изпълнение от 280 к.с. Третирането на отработените газове е по технология на Scania, само със SCR.