Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 3 / 2020

  • Text
  • Trailers
  • Transport
  • Vans
  • Buses
  • Man
  • Daf
  • Mercedes
  • Optiflow
  • Isuzu
  • Wabco
  • Otokar
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Volvo Trucks обнови наведнъж четири от гамите си. * Renault Trucks започва производство на електрическите си камиони. * Анкета: Превозвачите - В тол системата има много проблеми. * Къде е сега Пакетът Мобилност?! * Busworld Turkey 2020: Електричество и алтернативни горива. * и още...

30 GOA PICK UP PLUS S10

30 GOA PICK UP PLUS S10 – ДИАМАНТ ОТ ИНДИЯ Достатъчно широко е за трима Управлението на климатика, електрическите стъкла и навигационноразвлекателната система е достъпно и за пътника отдясно. Част от командите са дублирани и на кормилото Предимства: )) Яка конструкция на рама с лонжерони; )) Двигател, използваем в целия диапазон от честоти на въртене; )) Трансмисия с големи възможности; )) Достатъчно комфортна кабина за хора с всякакъв ръст; )) Способност да работи и в тежки условия; )) Изключително добра цена предвид възможностите и оборудването. Недостатъци: )) Качеството на част от пластмасите. )) За цвят металик трябва да доплатите 690 лв. дър, с турбокомпресор с променлива геометрия (VGT) и common rail система Bosch. А родословието му води към Стария континент. Отличен синхрон между двигател и трансмисия 140 конски сили не са мощност, която да шокира, така е и с максималния въртящ момент – 330 Нм при 1600 до 2800 об./мин. Всъщност това е едно от ценните качества на този агрегат: такива характеристики предполагат голям моторесурс и дълъг живот. Освен това m-Hawk е напълно жизнен и от малко над 1000 об./мин, така че „тегли“ достатъчно, за да не се налага честа смяна на предавките. Това съчетание е отлично за автомобил за работа, но вече не се среща при високофорсираните дизелови двигатели с литрови мощности от 85 к.с. и нагоре. Трансмисията на Mahindra Goa Pik-up Plus е като за автомобил с истинска висока проходимост: избор между 4х2 (двигателни са задните колела), 4х4Н и дори 4х4L (с понижаващ редуктор Borg Warner с предавателно отношение 2,48). Превключването между трите режима е по електрически път чрез завъртането на селектор пред скоростния лост. Съчетанието на тези три алтернативи с 6-степенна предавателна кутия с ръчно управление, самоблокиращ диференциал на задния мост, офроуд гуми 245/75 R16 и просвет 210 мм дава спокойствие и увереност на терени, където се предават немалко модерни автомобили с „висока“ (всъщност повишена) проходимост. При по-трудна маневра, когато се налага „пълзене“, режимът 4х4L с включен редуктор дава възможност да се движите дори с 900 об./ мин. Много практична е функцията за задържане при потегляне по наклон (деактивира се от бутон на централната колона, разположен под екрана на Scorpio). Да уточним: въпреки големите си заложби за придвижване в трудни условия Mahindra Goa Pikup Plus е пикап, а не автомобил за офроуд състезания – размерите и маневреността му (радиусът на завой е 6,30 м) ще ви затруднят по „спънати“ пътчета и просеки, а заради голямото междуосие някъде може да не ви стигне и просветът му… Предавателната кутия е добра, с удачно подбрани отношения, превключванията са леки, но с малко „ленив“ и недостатъчно отчетлив преход между някои предавки. Както се очаква от автомобил с механично окачване (отпред на напречни рамена и торсионен вал, отзад – на надлъжни ресори) и с такива гуми, комфортът при движение по неравни настилки е на приемливо ниво. Приемливо е и нивото на шум в кабината, стига да няма силен страничен вятър. При движение по асфалт кормилото не е достатъчно директно и бързо, усещат се и вибрациите при преодоляване на по-големи неравности, но запазвате кон- април 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО

GOA PICK UP PLUS S10 – ДИАМАНТ ОТ ИНДИЯ 31 трол над ситуацията през цялото време. Кошът на товарното пространство е покрит с пластмасов предпазител. Задният капак се спуска на нивото на дъното на коша и така може да превозите и по-дълъг товар. Подът на коша е на височина, напълно приемлива и за товарене от хора с ръст под среден. Добра работа при укрепването на обемисти товари вършат предпазната решетка зад остъклената кабина и куките отстрани (по 5 на страна) и 2 на задния капак. На читателите, на които показателите на Goa Pikup изглеждат недостатъчно hard, си позволявам да спомена, че в днешно време с помощта на автомобилната електроника не е особено трудно да се повиши мощността. Лично аз харесах Mahindra GOA Pik-up Plus такъв, какъвто е: в стила на найдобрите солидни класически пикапи, без нищо излишно, готов да работи и в тежки условия, и… евтин. K инж. Радослав ГЕШОВ )) Размери: Д 5175 мм, Ш 1820 мм, В 1850 мм )) Размери на коша: Д 1490/2294 (с единична кабина), Ш 1520 мм, В 820 мм )) Резервоар за гориво: 80 л. Алуминиевите колела са част от стандартното оборудване на S10 Изцяло нов продукт Подобрена устойчивост на износване. Най-добро поведение на мокра настилка в класа си. www.bridgestone.eu април 2020