Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 3 / 2020

  • Text
  • Trailers
  • Transport
  • Vans
  • Buses
  • Man
  • Daf
  • Mercedes
  • Optiflow
  • Isuzu
  • Wabco
  • Otokar
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Volvo Trucks обнови наведнъж четири от гамите си. * Renault Trucks започва производство на електрическите си камиони. * Анкета: Превозвачите - В тол системата има много проблеми. * Къде е сега Пакетът Мобилност?! * Busworld Turkey 2020: Електричество и алтернативни горива. * и още...

28 GOA Pick Up Plus S10

28 GOA Pick Up Plus S10 – диамант от Индия Пикап за работа – солиден, напълно екипиран с всичко необходимо, включително и за справяне с всевъзможни терени, без част от „глезотийките“, с които мнозина производители се стараят да привличат клиентите на по-богатите пазари. И цената му е изключителна – 49 930 лева с ДДС за S10, 4x4 – най-скъпата версия, която КАМИОНИ тества Пикапът GOA се предлага във версии 4х2 и 4х4, с единична кабина (двуместен) и с двойна кабина – 5-местен, с 4 врати. Две са нивата на оборудване – S6 е по-ниското, докато S10, по наша преценка, предоставя достатъчно удобства. Вносителят за България предлага версиите 4х4 с двата вида кабини в изпълненията S6 и S10. Разликата между най-евтиния 4х4 S6 с единична кабина и 4х4 S10 с двойната кабина е 5800 лева. Междуосието е едно – 3040 мм, затова изборът на кабина определя и дължината на товарното пространство: 229 см с единичната кабина и 149 см с двойната. Здрав работяга Създателите на Mahindra GOA Pik-up Plus са го направили здрав, надежден и мобилен дори при твърде сложни условия. Масивната рама с надлъжни греди, големият просвет, задният мост, окачен на надлъжни ресори и оборудван с барабанни спирачки, минималният преден надвес са част от детайлите, които се забелязват още при външен оглед. Вместо разточителността, финеса и елегантността, присъщи на „паркетните“ джипове и пикапи, GOA Pick Up Plus притежава онази малко грубовата сила и здравина, присъщи на машините за работа в тежки условия. април 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО

GOA PICK UP PLUS S10 – ДИАМАНТ ОТ ИНДИЯ 29 Функционално, удобно и просто – като в кола за работа с гаранция 3 години/100 000 км Пластмасови кори предпазват коша и капака На преситените европейци дизайнът на кабината може да се стори малко скучен или архаичен, но тя е проектирана и изпълнена с внимание, фокусирано към качеството на живот на борда и към удобствата за водача и пътниците. Кабината е доста висока – 129 сантиметра от пода до тавана, така че на предните седалки да могат удобно да пътуват дори много високи и едри хора. Широките граници, в които се регулират предните седалки – по височина, отстояние от педалите и наклон на облегалката, заедно с регулиране положението на кормилото, позволяват всекиму да намери настройките, които са удобни за него. По-пестеливо е пространството за краката на пътуващите на задния ред седалки, но в кой ли пикап е различно? Лампи на всяка от четирите врати осветяват масивните странични тръбни предпазители, които служат и за стъпенки. По-еклектично е решено таблото с приборите, използващо съвременните технологии с мярка и с придържане към ясна, изчистена графика: оборотомер и скоростомер в аналогов стил плюс централно поле, в което са показанията на одометъра, за температурата на охладителната течност, за наличното гориво и включената предавка. Допълнителна и по-подробна информация може да се изведе на екрана на информационноразвлекателната система Scorpio, който е разположен на централната конзола. Управлението и използването на системата са прости и удобни благодарение на съчетанието от бутони, които се въртят и натискат, и сензорния екран. Мощният климатик реагира бързо на смяната на настройките, но какви са възможностите му в разгара на летните горещини, може да се каже само през юли или август, и то в същата черна кабина. Външните огледала са с голям обхват и електрическо регулиране. Не е ясно обаче защо в Mahindra & Mahindra продължават да разполагат лостчето за управление на светлините и мигачите и това за чистачките обратно на приетото в Европа. Goa Pik-up Plus е с немалки размери и собствено тегло от порядъка на 2,1 тона, затова е интересно поведението на силовата му линия. Производителят посочва 4-цилиндров двигател m-Hawk Евро-6 с работен обем 2,18 л и мощност 140 к.с. при 3750 об./мин. Поразтърсите ли се, ще научите, че той е с 2 разпределителни вала в цилиндровата глава и по 4 клапана на цилин- Въпрос на избор е дали да оборудвате Mahindra GOA Pik-up Plus и с хардтоп TÜV NORD Mobilität 11 години на българския пазар Заедно към успеха! • Индивидуални одобрения • Изменения в конструкцията • Оценка на употребявани автомобили • Обезопасяване на товарите • Обучения • CoP 1113 София ул. Фр. Жолио Кюри 16, бл. 155, ет. 2 тел. 0892 264522, 0894 416902