Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 3 / 2020

  • Text
  • Trailers
  • Transport
  • Vans
  • Buses
  • Man
  • Daf
  • Mercedes
  • Optiflow
  • Isuzu
  • Wabco
  • Otokar
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Volvo Trucks обнови наведнъж четири от гамите си. * Renault Trucks започва производство на електрическите си камиони. * Анкета: Превозвачите - В тол системата има много проблеми. * Къде е сега Пакетът Мобилност?! * Busworld Turkey 2020: Електричество и алтернативни горива. * и още...

20 ПРЕМИЕРА »

20 ПРЕМИЕРА » VOLVO TRUCKS ОБНОВИ НАВЕДНЪЖ ЧЕТИРИ ОТ ГАМИТЕ СИ ➊ ➌ ➋ ➍ 1 – Интериорът на FMX e по-удобен 2 – Лостът за управление на I-Shift остава, но е по-малък и ергономичен 3 – В FMX воланът може да се накланя допълнително, за да е позицията максимално удобна. 4 – Така изглежда контролното табло вдясно от кормилото При FMX има приятна екстра, която досега се предлагаше само в FH, и това е възможността за допълнително накланяне на волана, така че позицията му да е максимално удобна за водача. Новата спална кабина на Volvo FMX се доставя с подобрени възможности за съхранение, включително голямо отделение за съхранение под повдигнатото легло и горно задно отделение за багаж с LED панели в разделителите на отделението. Подсилена изолация предпазва от студ, топлина и шум. Новият FMX се предлага и оборудван с нов панел за контрол на сцеплението, който помага на водача безпроблемно и бързо да се справи с потенциално опасни ситуации както на пътя, така и извън него. Водачът може лесно да осигури повече сцепление, като включи блокировките на диференциалите чрез завъртане на ясен и лесен за управление регулатор, и същевременно да наблюдава състоянието на сцеплението на индикаторното табло. По този начин новият FMX отговаря на изискването да преодолява всякакви терени. За това спомага и окомплектоването с I-Shift с предавки за бавен ход. Нови мостове с повишена товароносимост за FMX Новият Volvo FMX разполага с най-тежкото допълнение към гамата шасита на Volvo – спомагателен мост до 38 тона, който позволява брутно тегло на композицията до 150 тона. Точно такъв FMX беше в основата на кулата от четири камиона, която Volvo Trucks показа във впечатляващо видео, промотиращо новите модели. Освен това предното въздушно окачване е обновено, което позволява натоварване на предния мост до 10 тона или 20 тона за двойни предни мостове. За камиони с управляван предно- или задноразположен спомагателен мост ъглите на завиване са увеличени, което води до по-добра маневреност и намалено износване на гумите. Ето как новият FMX изпълнява изискванията да е як и да носи много. За особено тежки приложения като рудодобив Volvo FMX се предлага с опционален стоманен покривен люк с ръкохватка за авариен изход, която сваля целия люк. Нови интелигентни системи Всички подобрения в системите са свързани с улесняване работата на водача и с подобряване на безопасността. Адаптивни дълги светлини Те са опция, но много полезна опция, която подобрява безопасността за всички участници в движението. Как – като избрани сегменти от дългите LED светлини се изключват автоматично, когато има насрещно движение или друго превозно средство пред камиона. Дългите светлини се април 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО

ПРЕМИЕРА » VOLVO TRUCKS ОБНОВИ НАВЕДНЪЖ ЧЕТИРИ ОТ ГАМИТЕ СИ 21 Нов панел за контрол на сцеплението помага на водача безпроблемно и бързо да се справи с потенциално опасни ситуации както на пътя, така и извън него На допълнителния дисплей се виждат „слепите“ зони отстрани на камиона Индикаторното табло е дигитален 12-инчов дисплей с викока разделителна способност. Водачът може да избира 4 различни изгледа в зависимост от предпочитанията си Допълнителен 9-инчов дисплей осигурява допълнителна информация – на него се вижда системата за забавление, навигационната система, информацията от камери, ако има такива, друга транспортна информация регулират, когато камерата и радарът открият други превозни средства или когато камерата открие промени в количеството светлина около камиона. Нови опции на круиз контрола Те са две. Първата е възможността да се зададе максимална скорост при спускане по наклон, за да се предотврати нежеланото ускорение при спускане. Когато автомобилът достигне тази максимална скорост, се задейства и „крачната“ спирачка, така че да не се надвиши скоростта. Втората е усъвършенстваният адаптивен круиз контрол (ACC), който работи при всяка скорост, включително до нула км/ч. Системи за безопасност Спирачната система с електронно управление (EBS), която е необходимо условие за функциите за безопасност, като предупреждение за сблъсък с аварийна спирачка и електронен контрол на стабилността, вече се доставя стандартно в новите камиони. Като опция се предлага също Volvo Dynamic Steering със системите за безопасност Lane Keeping Assist – за активно поддържане на камиона в лентата на движение и за подпомагане на стабилността. Новост е и системата за разпознаване на пътните знаци, която може да открива пътни знаци като ограничения за изпреварване, тип път и ограничения на скоростта. Тази функция е само информативна – примерно на панела с инструменти водачът вижда ограничението на скоростта, но камионът сам не предприема никакви действия за промяна на скоростта. Това трябва да стане от водача, ако той прецени за необходимо. Фокусът на новото работно място е върху удобството на водача КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО април 2020