Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 3 / 2020

  • Text
  • Trailers
  • Transport
  • Vans
  • Buses
  • Man
  • Daf
  • Mercedes
  • Optiflow
  • Isuzu
  • Wabco
  • Otokar
  • Iveco
  • Busworld
  • Renault
  • Trucks
  • Scania
  • Volvo
Четете в броя: * Volvo Trucks обнови наведнъж четири от гамите си. * Renault Trucks започва производство на електрическите си камиони. * Анкета: Превозвачите - В тол системата има много проблеми. * Къде е сега Пакетът Мобилност?! * Busworld Turkey 2020: Електричество и алтернативни горива. * и още...

12 ИЗВЪНРЕДНО

12 ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ » СЕРВИЗИТЕ ЗА КАМИОНИ РАБОТЯТ... Владислав Атанасов, MVB Truck & Bus: Петър Дончев, Скания България: Александър Бабанин, Силвър Стар Всички сервизи на MVB Truck & Bus работят на нормално работно време. За момента сме изключили само събота от графика си, но ако има необходимост и достатъчна натовареност, ще работим и тогава. Сервизите в София и Пловдив работят от 8 до 20 ч, а във Варна от 8 до 17.30 ч, защото там натовареността е по-малка. Разделили сме хората на две смени, като те работят по 12 часа през ден. Администрацията и следпродажбеното обслужване работят от вкъщи. Смятам, че ние сме от индустриите, които ще бъдат много засегнати, но не толкова тежко, както например развлекателната и туристическата индустрия. За мен най-важното е да се осигури да работят европейските коридори, така че товарният транспорт да продължи да функционира, за да има снабдяване и всичко да е нормално. Сервизите на Scania България в София, Бургас, Девня, Велико Търново и Русе продължават да обслужват клиенти в нормалното си работно време. Разбира се, са взети всички мерки за безопасност. Scania Assistance също е разположение 24 часа всеки ден. Всички необходими документи - удостоверения, Евро сертификати и ADR сертификати, ще се издават в срок до една седмица. За целта е необходимо да се изпрати запитване на офисния имейл (office@scania.bg), като задължително трябва да се опише какъв документ е необходим, данни на фирмата за фактура, адрес, на който да изпратим документите, име и телефон за контакт. От Скания България призовават клиентите си да планират посещенията в сервизите на Scania отговорно и внимателно, като, ако е възможно, предварително да се свържат телефон или имейл. Петър Дончев допълни, че към момента не могат да се правят и краткосрочни прогнози как ще се развие ситуацията. Най-важното е да се гарантира, че транспортният сектор няма да спре, защото той е кръвоносната система на икономиката ни. Силвър Стар предприема необходимите мерки, за да гарантира здравето и сигурността на своите служители и клиенти, както и функционирането на бизнес процесите в компанията. Беше въведено работно време за автосалоните и сервизните приемни в делничен ден от 08:30 до 17:30 часа. Предприети са допълнителни мерки за дезинфекция на работните помещения, сервизите и приемните за клиенти. Осигурени са предпазни маски и ръкавици за служителите, които работят с външни лица и са предприети мерки за безопасност при обслужването на клиенти и сервизирането на автомобили. Въведен е ротационен принцип на работа в сервизите и приемните, а за позициите, за които е възможно, и работа от дома. Същевременно Силвър Стар отговорно и с грижа изпълнява поетите ангажименти по доставка на автомобили и сервизни услуги, взимайки предвид въведени ограничения и усложнената логистична обстановка в страната и чужбина. Само за втората половина на март са доставени и предадени на клиенти над 15 товарни автомобила, както и оригинални резервни части за Mercedes-Benz автомобили. Компанията предлага допълнителни безплатни услуги за собствениците на леки автомобили с марката Mercedes-Benz. Услугата „от врата до врата“ осигурява възможност да се заяви дистанционно сервиз и техническо обслужване. Консултант на Силвър Стар посещава клиента на адреса и организира придвижването и отстраняването на повредата в оторизираните сервизи на компанията. Поръчка на резервни части и аксесоари с марката Mercedes-Benz също може да бъде направена по телефон или мейл, като доставката се извършва с куриерска фирма до адрес на клиента. В допълнение на тези извънредни мерки генералният дистрибутор продължава да предлага и стандартните услуги спешен сервиз 24/7, който гарантира сигурност на пътя за собствениците на Mercedes-Benz леки автомобили по всяко време на денонощието, online заявки за резервни части за бизнес клиенти, както и сервизни консултации по телефона. Центровете за обслужване на лекотоварните и тежкотоварни автомобили на Силвър Стар в страната продължават също отговорно да функционират. В момента от съществено значение е всички превозни средства за транспорт и логистика да изпълняват навреме своите доставки и услуги за населението. Обслужването на камиони, автобуси и ванове се изпълнява с грижа и внимание, при спазване на специални правила за дезинфекция и опазване здравето на служители и клиентите. Превозните средства се почистват отвън и отвътре при прием от клиент със специални дезинфектиращи препарати, предназначени за камиони. Същата процедура се изпълнява след сервиз и преди предаване на клиента. Служителите, които извършват дезинфекцията, са снабдени с предпазни маски и ръкавици за целта. Над 3000 сервизни центрове на Daimler AG в Европа, обслужващи товарни автомобили и автобуси с марка Mercedes-Benz, също продължават да функционират, където е възможно според наложените национални мерки за превенция. Работните процеси са организирани така, че клиентите да бъдат снабдени с необходимите резервни част и автомобилите им да се поддържат в изправност. април 2020 КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО

Петър Лефтеров, Булавто: ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ » СЕРВИЗИТЕ ЗА КАМИОНИ РАБОТЯТ... 13 Сервизите ни в София, Варна, Бургас, Стара Загора, Шумен и Добрич, които са изцяло наши и имаме пълен контрол върху тях, работят на нормалното си работно време. Разделили сме екипа на две, за да може, ако стане нещо, да дезинфекцираме сградите и да продължим работа. Всеки екип работи 15 дни и така имаме 14 дни, без тези хора да контактуват помежду си. Осигурили сме UV лампи за обезпаразитяване, хората на рецепцията са зад плексиглас и нямат пряк контакт с клиентите. Не мога да правя конкретни прогнози, но смятам, че правителството взе бързи и адекватни мерки. Важно е, разбира се, хората ди ги спазват. Ако следим модела в Китай, където също взеха много строги мерки, би трябвало нещата до 2 - 3 месеца да се нормализират. Георги Загоров, Турботракс България: В момента е много важно да се направи всичко, за да се пропускат камионите, защото всички зависим от това, което има в магазините, аптеките и бензиностанциите. Всички сервизи на Турботракс в София, Пловдив и Бургас работят на нормално работно време, така че клиентите могат да разчитат за сервиз и резервни части. При нас са малко хората, които са в домашен офис, поради спецификата на работата ни, но за всички сме осигурили предпазни мерки и средства. Колко време ще продължи тази ситуация? Това е въпрос за милиарди долари в момента. Смятам, че мерките, които се взеха в България, са най-балансирани. Те хем позволяват да се предпазят хората, хем към момента позволяват и бизнесът да работи, доколкото е възможно. K април 2020