Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

Автомобили за работа 2020

  • Text
  • Management
  • Accessories
  • Parts
  • Vans
  • Vehicles
  • Trailers
  • Buses
  • Wielton
  • Peugeot
  • Renault
  • Opel
  • Scania
  • Trucks
  • Frotcom
  • Schmitz
  • Ford
  • Iveco
Годишен каталог за камиони, ремаркета, автобуси, вавоне, сервизи, части и компоненти, гуми, масла, системи за управление, карти за разплащане и други.

Съдържание

Съдържание Камиони и автобуси............................... 5 DAF................................................................5 Ford Trucks..........................................6, 7, 8, 9 Iveco.......................................................10, 11 MAN.............................................................12 Mercedes-Benz..............................................14 Renault Trucks................................................15 Scania...........................................................16 Volvo Trucks...................................................17 Isuzu.............................................................18 Ванове ................................................... 19 Dacia......................................................20, 21 Renault........................................22, 23, 24, 25 Citroën..........................................................26 Nissan...........................................................27 Ford........................................................28, 29 Opel.......................................................30, 31 Volkswagen..............................................32, 33 Peugeot.........................................................34 Ремаркета и надстройки ..................... 41 Иваго България.............................................36 Континенталик..............................................37 Lamberet.......................................................38 Stas..............................................................39 Schmitz Cargobull.........................40, 41, 42, 43 Schwarzmüller..........................................44, 45 Wielton....................................................46, 47 Сервизи ................................................. 49 АВЕЛ Трейд..................................................50 Агри-М Сервиз.............................................51 Агри-М Скания център Пловдив.....................52 Аутомотив Текнолъджи Солушън ...................53 БАКСТРЕЙД..................................................54 Vesko.Net......................................................55 Далко Моторс.........................................56, 57 ДРТ ООД......................................................58 ИНТЕРБУЛИТ ЕКИП.......................................59 ЕМВЕКО.................................................60, 61 ИПО.............................................................62 НИТИ Ресори................................................63 ТТ Сервиз.....................................................64 Турбос Хют – България.................................65 Турбо Пауъртрейн Технолоджи.......................66 Части и компоненти ............................. 67 Дом на камиона / ХЕР 1................................68 Bilstein group.................................................69 РОБЕРТ БОШ....................................... II корица SAF HOLLAND БЪЛГАРИЯ..............................70 Скуба България.............................................71 Тех-Ко..........................................................72 Турботракс България TRP..............................73 Системи за управление ....................... 75 AGPST..........................................................76 КАСТ Инженеринг.........................................77 ДАК-22..................................................78, 79 FROTCOM България.................................80, 81 Услуги ................................................... 83 Райфайзен Лизинг България..........................84 OMV.............................................................85 ТрансКард-БГ................................................86 Eurowag........................................................87 TÜV Nord Mobilität..........................................88 Гуми и масла ........................................ 89 Еврорали......................................................90 GOODYEAR...................................................91 Приста Ойл Холдинг................................92, 93 Mabanol........................................................94

АВТОМОБИЛИ ЗА РАБОТА Те са неотменна част от всекидневието ни, а продажбите им са показател за състоянието на икономиката на развитите страни. Заговори ли се за ограничения, засягащи автомобилната промишленост, излизат статистиките, подсещащи ни, че всеки шести европеец е зает в автомобилното производството и свързаните с него сектори. Така неусетно стигнахме до състоянието, при което в големите градове автомобилите – средство за по-бързо и удобно придвижване, дотолкова си пречат взаимно, че се влачат със средна скорост по-ниска от тази на велосипедистите. Хората, които работят с автомобили, пробват различни решения на ребуса как в тази среда да пристигнат навреме от точка А до точка Х. И решенията най-често са свързани с рисково каране, стрес и нарушения, тъй като условията се влошават, но изискванията растат. При такава експлоатация превозните средства издържат помалко, още повече, че производителите и без това непрестанно ги оптимизират за сметка на ресурса. А когато стигнете до сервиз, все по-често научавате, че производителят се е погрижил проблемният възел да не подлежи на ремонт, а да се сменя изцяло, нерядко заедно със съседни елементи. И след като чуете цената и ви обяснят, че това е направено в името на клиента, не бързайте да ругаете: пропастта между технологиите, използвани от производителите в последните години, и възможностите на общите автосервизи, продължава да се задълбочава. Едните вдигат летвата все по-нагоре, другите се задъхват от недостига не само на квалифицирани, но и на какви да е работници. Затова замяната на цели възли, с такива, произведени в заводски условия, е правилният начин за бърз и качествен ремонт, който възстановява работоспособността на машината и осигурява и безопасност при движение. Производителите не само подкрепят тази тенденция, но и я налагат, за да печелят все повече от обслужване и особено от ремонти, които постепенно правят все по-недостъпни за сервизите с широк профил на дейност. С навлизането на все повече електроника например стана невъзможно един съвременен двигател да бъде основно ремонтиран и след това да се „оживи“ без специализираните диагностични уреди, достъпни само за оторизирани сервизи. Ако гневът ви не е преминал, насочете го към държавната ни администрация: след 1989 година тя унищожи на практика професионалното образование и направи всичко по силите си, за да нямаме днес монтьори, шлосери, заварчици, фрезисти, стругари! У нас остават и затрудненията пред навлизането на природния газ в товарните превози. Да, на българския пазар се предлагат няколко модела тежки товарни автомобили на метан, но по-високата им цена, скептицизмът на превозвачите и малкият брой станции, на които те могат да се зареждат удобно (със CNG), задържат навлизането на този тип транспорт, който всъщност е единствената пълноценна алтернатива на дизеловата тяга за средни и дълги разстояния. А за българското гражданство на по-обещаващата разновидност – втечнения природен газ (LNG), продължаваме да говорим все така в бъдеще неопределено време. Предстоящото закъсняло влизане в сила на таксите за ползване на преобладаващата част от пътищата в България отново ще опъне нервите на превозвачите – те първи ще поемат удара от неизбежното повишаване на разходите, което в крайна сметка ще плащаме всички ние – клиентите. Тази щрих потвърждава – бъдещето става по-трудно. За да улесним Вашето ориентиране в динамичната среда, подготвихме третото издание на каталога АВТОМОБИЛИ ЗА РАБОТА. То включва почти всичко, с което е свързан жизненият цикъл на превозните средства за ра бота. Благодаря на всички, които се включиха в печатния вариант на Каталог 2020. За пропусналите остава шансът да се присъединят впоследствие към електронния му вариант. инж. Радослав ГЕШОВ отговорен редактор на изданието