Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

Автомобили за работа 2020

  • Text
  • Management
  • Accessories
  • Parts
  • Vans
  • Vehicles
  • Trailers
  • Buses
  • Wielton
  • Peugeot
  • Renault
  • Opel
  • Scania
  • Trucks
  • Frotcom
  • Schmitz
  • Ford
  • Iveco
Годишен каталог за камиони, ремаркета, автобуси, вавоне, сервизи, части и компоненти, гуми, масла, системи за управление, карти за разплащане и други.

КАМИОНИ MVB

КАМИОНИ MVB Truck&Bus Bulgaria – официален вносител на MAN Truck&Bus AG Продажбен и сервизен център София: 1331 София, бул. Сливница 425 Продажбен и сервизен център Пловдив: Пловдив 4204, с. Царацово, ул. Голямоконарско шосе Сервиз Варна: 9009 Варна, бул. Вл. Варненчик 279А MAN Национален номер: 0700 20 626 MAN Mobile 24/7: 0899 202 024 www.mantruckandbus.bg facebook: MVB Truck and Bus Bulgaria MAN АКЦЕНТИ ➣➣Производителят от Мюнхен сменя поколенията: NewTG замества TG Вероятно през следващата есен Камион на 2021-ва ще бъде новият модел на MAN. Премиерата на NTG (New Truck Generation) – най-големия проект на MAN Truck & Bus за последните две десетилетия, е насрочена за 10 февруари, след което започва приемането на поръчки за новия модел. Уверенията са, че той ще е много по-икономичен от Евро-6c, който е на пазара от 2018 година. При разработването му най-голямо внимание е отделено на създаването на отлична работна среда за шофьора, осигуряването на възможност за максимум работа без прекъсвания и постигането на върхова ефективност, а за постигането на тези цели е работено в тясно партньорство с клиенти. Все пак цялата гама няма да бъде обновена едновременно, а TGE – най-лекият, е отскоро на пазара и едва ли се нуждае дори от фейслифт. Докато дебютантите стигнат и до българския пазар почитателите на марката ще разчитат на досегашната гама TG. Тя покрива гамата от 3 до 44 тона с пет моделни линии. MAN TGX и TGS – най-популярните модели на марката у нас, са във фазата на пълна зрялост, с отдавна забравени „детски болести“ и доказани качества. Оптимизираното съчетание на двигатели, трансмисия и системи за ефективност направиха MAN TGX EfficientLine 3 предпочитан избор на част от най-големите български превозвачи. Новият 9-литров двигател D1556, който е с до 230 кг. по-лек от предшественика си D20, осигурява мощности 330 и 360 конски сили с едностъпален турбокомпресор с фиксирана геометрия и разтоварващ клапан (wastegate) и 400 к.с. с турбокомпресора с променлива геометрия. Така динамиката при движение е съпоставима с тази на предшестващия го 10,5-литров D20. При това D1556 покрива емисионните норми Евро-6d само със SCR, без отделна рециркулация, а това пести място и опростява конструкцията. Мощността на спирачната система turbo EVBec, която е опция, е 350 кВт. С по-голяма мощност – от 430 к.с. до 510 к.с., е агрегатът D2676 (12,4 л), а със своите 640 к.с. и 3000 Нм 15,2-литровият шестцилиндров D3876 е достатъчен и за най-претенциозни приложения. Електронно управляваната автоматизирана кутия MAN TipMatic (12+2) прилага оптимална стратегия, като превключва според товара и наклона на пътя. Изборът на кабини е между XL, XLX и XXL. MAN TGX EfficientLine 3 MAN TGS – здрав, икономичен и надежден – е особено полезен на строи телните обекти, при превоз на тежки товари или на средни и къси разстояния. TGS може да транспортира дори и найтежките товари до местоназначението им безопасно и навреме, независимо от терена. Двигателите D15 и D26 предоставят мощности от 330 до 510 к.с. Предавателната кутия е 12-степенна MAN TipMatic с нови функции за превключване. Кабини: М (дневна), L е с 1 легло, а LX – с две. MAN TGМ Многостранни са талантите на MAN TGM. При общо тегло от 12 до 26 тона, с междуосия от 3525 до 5775 мм и двигатели D0836 (6,9 л) от 250 к.с. до 340 к.с., той е оптималното решение за градска и междуградска дистрибуция, за леки строителни и комунални дейности. Олекотената му конструкция позволява да превозва по-икономично още по-тежък полезен товар. Ниската консумация на гориво, удобните кабини и ергономичният интериор правят TGM изключително ефективен. Стандартната предавателна кутия е 9-степенна ZF 9 S с ръчно управление, TipMatic е опция. Кабините са 3 типа: C – дневна и двойна кабина; L – кабина с 1 легло; LX – с 2 легла. От 7,5 до 12 тона обща маса е категорията на MAN TGL. Приложимостта му е широка – от градския трафик до дистрибуцията, а големият поле зен товар, ниският разход на гориво и лесното управление, съчетано с добра маневреност, са впечатляващи. TGL има всичко, което е нужно за справяне с ежедневните предизвикателства при превозите на товари в градски условия. Двигатели: D 0834 от 160 до 1220 к.с. и D 0836 с 250 к.с. 9-степенна предавателна кутия ZF 9 S с ръчно управление, TipMatic е опция. База: 3050 до 6700 мм. Кабина: тип: C – дневна кабина; двойна кабина; L – кабина с едно легло; LX – с две легла. 12 Автомобили за работа 2020