20 ПРЕМИЕРА » ЛЪВЪТ СКОЧИ… НОВАТА ГАМА КАМИОНИ НА MAN... Запазено е излъчването на типичния MAN – строг, с изчистени линии, надежден немски камион, който съответства на символа на лъва, стоящ на предната решетка Обновена е цялата гама Важен факт е, че се обновява цялата гама – моделите от сериите TGL, TGM, TGS и TGX с допустима максимална маса от 7,5 до 41 тона идват с 8 различни нови кабини и с точните шасита и силови линии. Първо на пазара се появява, разбира се, флагманът за превози на дълги разстояния – TGX, върху който спираме вниманието си сега. Новите модели от серията MAN TGX са лесно разпознаваеми с широките си, удължени и високи кабини. Както и досега, новият MAN TGX предлага избор от три серии двигатели с богата гама от мощности. Първокласният MAN D38 е с мощност до 640 к.с.; средният клас MAN D26 е от 430 к.с. до 510 к.с.; а за леки превози на дълги разстояния помощникът е MAN D15 – с от 330 до 400 к.с. До 8% по-нисък разход Едно от обещанията на MAN е, че новите модели ще са значително по-икономични. Типичният влекач 4х2 с двигател D26 Евро 6d от новото поколение камиони на MAN ще изразходва до 8% по-малко дизел от аналогичен влекач с март 2020
ПРЕМИЕРА » ЛЪВЪТ СКОЧИ… НОВАТА ГАМА КАМИОНИ НА MAN... 21 Новото контролно табло впечатлява с удобството и функционалността си Вляво – Два цифрови дисплея изпъкват на контролното табло. Панелът с инструменти е кристално ясен Вдясно – Смарт селекторът е важна част от новостите в интериора на новия MAN TGX двигател Евро 6с. Това се случва благодарение на модернизираните двигатели Евро 6d, оптимизирани двигателни мостове, подобрена аеродинамика и GPS-базираната система за круиз контрол. Едно кръгче с новия MAN TGX Имам възможност за едно кратко кръгче зад волана на новия TGX по хълмистите магистрали около Билбао. Първото впечатление от сядането зад кормилото – усещането за удобство, някак си всичко си е на мястото, контролното табло е ясно и всичко е на една ръка разстояние, няма множество бутони, както беше при предишния модел. Седалката сякаш ме обгръща и водачът става неразделна част от това работно място. Разбира се, дали това усещане за удобство се запазва и след 10 часа зад кормилото, тепърва предстои да се разбере. Но още от първия поглед е ясно: подобрението на вътрешния интериор е страхотно. Вляво – Качеството на материалите и изпълнението вътре в кабината са впечатляващи Вдясно – Паркинг спирачката вече е електронна март 2020
АВТОБУСИ 71 Minibus of the
АВТОБУСИ » НОВИЯТ Д
ВТОРА УПОТРЕБА 75 БГ
78 ВТОРА УПОТРЕБА »
Златен сервизен па
Loading...
Loading...
Loading...
Последвай ЛОГИСТИКА
Facebook