Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
4 years ago

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Четете в броя: * ZX350LC-6 е най-продаваният верижен багер на Hitachi в България. * След закупуване на завода Demag от Tadano се забелязва растеж на продажбите на мобилни кранове. * Диана Комерс инвестира в ротиращ телескопичен товарач Magni. * и още...

26 ОТБЛИЗО »

26 ОТБЛИЗО » БУЛДОЗЕРЪТ CAT D5 С РАБОТНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ В допълнение към функциите на системата GRADE опростените технологични решения в кабината осигуряват високи показатели за производителност и качество. Системата за следене на товара на греблото дава информация в реално време за разликата между текущото и оптималното натоварване на греблото, за да се оптимизира капацитетът на избутване. Системата за контрол на сцеплението разпознава буксуването на веригите и временно намалява предаваната към веригите мощност, за да позволи на оператора да регулира товара на греблото и да преодолее буксуването. Второто поколение на функцията за стабилен контрол на греблото Stable Blade работи в пълен синхрон с командите на оператора за по-фино заравняване при ръчно управление на профилирането. Технологията за телематика Cat LINK помага да се опрости управлението на работните площадки, като събира данните от машините, материалите и хората и ги представя в персонализируеми формати. Подобрен контрол на силовия агрегат D5 улеснява кормилното управление и работата по наклон чрез подобрени системи за контрол, които автоматично управляват работата на силовия агрегат и спирачките. От оператора не се изискват допълнителни усилия – вградените функции работят автоматично. Функцията Hill Descent Control (управление на спускането по наклон) поддържа избраната скорост на машината, без да използва спирачките, за подобрен контрол при работа по низходящ наклон. Функцията Hill Hold (задържане на машината на наклон) автоматично задейства спирачките, за да задържи машината, когато бъде изключена от скорост при работа по наклон. Спирачният педал с функция за пълзящ ход контролира скоростта на машината до пълно спиране или намаляване до пълзящ ход. Функцията Steering Radius Control (управление на радиуса на завой) следи работата на оператора с педалите за кормилно управление и за пълзящ ход, за да намали предавката с цел постигане на по-малък радиус на завой и повишена маневреност. D5 се предлага в конфигурации със стандартно шаси или с шаси с нисък натиск върху терена (LGP), с гребло с водещи греди или със система VPAT (Variable Pitch Angle Tilt). Налично е сгъваемо гребло със система VPAT за съвместимост с регионалните изисквания за транспортна ширина. Конфигурациите за сметища, дърводобив/ разчистване на терени и борба с пожари се предлагат със специализирани фабрично монтирани защитни конструкции и други функции за справяне с най-трудните приложения. D5 улеснява кормилното управление и работата по наклон чрез подобрени системи за контрол, които автоматично управляват работата на силовия агрегат и спирачките Начело на технологичните предложения за D5 е обновената и фабрично вградена система Cat GRADE с 3D февруари 2020

ПРОЕКТИ 27 Президентът на Komatsu Europe посети строежа на АМ Европа Масатоши Моришита, президент на Komatsu Europe, посети строежа на бъдещата автомагистрала „Европа“. Това се случи по време на гостуването в България за среща с официалния представител на марката за страната – Евромаркет. „За мен е удоволствие да разгледам отблизо такъв значителен инфраструктурен обект, а още повече ме радва това, че виждам наши машини в експлоатация – челни товарачи, хибридни багери, грейдери. Възползвах се от това, че съм тук, за да разговарям както с ръководителя на обекта, така и с операторите на машините, и останах с много добри впечатления“, сподели Моришита. „Българският пазар е изключително позитивен към Komatsu. Само за тази година нашите партньори доставиха първи „умен“ багер с технология Intelligent Machine Control, първи грейдер Komatsu, последно поколение челни товарачи от тежкия клас. Особено впечатлен съм от успеха на двата модела хибридни багера – HB215LC и HB365LC. В страната вече работят над 50 хибридни машини. Това показва интелигентен пазар и отворени към нови технологии клиенти. Очаквам още по-силна 2020 година и съм убеден, че отличното ни представяне в България ще продължи“, допълни още Моришита. февруари 2020