Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Четете в броя: * ZX350LC-6 е най-продаваният верижен багер на Hitachi в България. * След закупуване на завода Demag от Tadano се забелязва растеж на продажбите на мобилни кранове. * Диана Комерс инвестира в ротиращ телескопичен товарач Magni. * и още...

14 Н.В.

14 Н.В. КЛИЕНТЪТ » СТРОТЕХ ИНЖЕНЕРИНГ ДОСТАВИ МАШИНА MAGNI... )) Режим на движение, скорост, температура и налягане на всички системи, наличие или липса на грешки, сигнализация при достигане на пределни нива, диагностика, разход на гориво, часовник, оборотомер. История Началото на Magni Telescopic Handlers е поставено през 1953 г. в Италия от Пиетро Магни. По това време бизнесът му е ремонт на трактори и производство на селскостопанска техника, а по-късно и на кулокранове за строителството. През 1972 г. заедно със синовете си Рикардо и Джорджо и дъщеря си Франка Пиетро Магни основава компанията FARGH SpA за конструиране и производство на хидравлични кранове. През 1980 г. той създава първия в континентална Европа индустриален телескопичен товарач FARGH 4000 FS с патентована стрела. На следващата година Пиетро Магни е наследен от сина си Рикардо Магни, който на основата на първия модел разработва два нови – FARGH 5000 RT и FARGH 3000 RT. Като пионери в тази област през онези времена, компанията извоюва отлични позиции на пазара и се превръща в много желан партньор. През 1982 г. това партньорство не закъснява и се създава джойнт венчър компания в сътрудничество с Manitou group, което продължава да съществува в продължение на 27 години – до 2009 г. Малко след раздялата с Manitou group е създадено новото име на компанията – Magni Telescopic Handlers. Дългите години опит и иновации в сферата на производството на телескопични машини бързо поставят Magni на челни позиции в производството на телескопични машини от всякакъв клас. През 2012 г. Magni TH създава своята нова база в провинция Модена в Италия. Производствените халета са на площ от 6000 м 2 , а производственият капацитет на фабриката е малко над 1000 машини на година. Компанията не се ограничава с производството само на ротиращи машини. Компанията произвежда машини в тежък клас с товароподемност от 10 000 до 40 000 кг и височина на повдигане от 10 до 14 м. Като високотехнологична марка с име и традиции Magni TH има и представители в по-масови класове на телескопични товарачи – машини с височина на повдигане до 20 м и товароподемност до 6000 кг. Мартин СЛАВЧЕВ февруари 2020

ОТБЛИЗО 15 Малкият син дракон Ето защо веднага приех поканата на Инжконсулт, официалния представител на Sunward, да изпробвам този минитоварач в условия, съвсем близки до реалните. Какво знаем за Sunward SW3230 Марката Sunward е известна в Китай като найдобрия местен бранд за минибагери и минитоварачи, силно ориентиран към взискателните клиенти на развитите пазари в САЩ и Европа. В същото време според Инжконсулт цените на минитоварачите Sunward са гарантирано найдобрите у нас при новите машини. Очертава се доста любопитна комбинация. Работните параметри изглеждат обичайно за минитоварач с маса 3450 кг. Граничният товар на преобръщане е 2200 кг, а номиналната товароподемност – 1100 кг. Височината на товарене, измерена до шарнирната връзка на кофата, е максимум 3123 мм, а при наклоняването ѝ надолу докрай остават 2395 мм от ножа до земята. Хидравликата е от KYB – достатъчно реномиран и популярен производител на хидравлични компоненти за компактни машини. Малко по-интересна е ситуацията с дизеловия двигател. От една страна, той е Kubota – класическа марка за вграждане в минитоварачи. Но от друга, агрегатът е съобразен с най-новите екологични изисквания на ЕС по Етап V. И тъй като тези суперстриктни норми относно изгорелите газове налагат в атмосферата да се изпуска съвсем нищожно количество сажди, то влагането на филтър за частици (DPF) е абсолютно неизбежно – за всеки един производител. Поглед отблизо Подробният оглед на Sunward SW3230 разкрива редица негови предимства. Веднага се забелязва модерният дизайн на стрелата с радиално издигане. Единствено по-класически изглежда лекото припокриване на колелата от предната ѝ част, което неминуемо малко удължава габаритната дължина на машината. Но все пак този вариант осигурява по-добър баланс при изкачване по стръмни наклони (например по рампи от земята към камиона, с който се транспортира). Двата хидравлични цилиндъра за кофата минават под гредата, свързваща двете рамена, и така те изглеждат много добре защитени от случаен удар или сблъсък. Върху самата греда е монтирана планка от перфорирана ламарина, която осигурява безопасно стъпване с крак, а по същия начин върху горния борд на кофата е заварен профил със специфична назъбена форма – също с цел безопасно стъпване при влизане или излизане от кабината. Изглежда, китайските кон- Видях за първи път минитоварача Sunward SW3230 на световното изложение bauma 2019 миналата година в Мюнхен. На външен вид веднага прави впечатление, че китайските конструктори от Sunward Intelligent Equipment са се постарали доста. Но ако можеш да огледаш машината внимателно и да я подкараш, за да я усетиш – е, това си е съвсем друго нещо. Горещо ви го препоръчвам февруари 2020