Изданията на Българска Транспортна Преса

Все по-близо до вас във време, когато всичко е на дистанция!

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Нови броеве

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
КАМИОНИ 9 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020

ЛОГИСТИКА

ЛОГИСТИКА 9 / 2020
ЛОГИСТИКА 8 / 2020
ЛОГИСТИКА 7 / 2020
ЛОГИСТИКА 6 / 2020
ЛОГИСТИКА 5 / 2020
ЛОГИСТИКА 4 / 2020
ЛОГИСТИКА 3 / 2020
ЛОГИСТИКА 2 / 2020
ЛОГИСТИКА 1 / 2020

КАМИОНИ

КАМИОНИ 9 / 2020
КАМИОНИ 8 / 2020
КАМИОНИ 7 / 2020
КАМИОНИ 6 / 2020
КАМИОНИ 5 / 2020
КАМИОНИ 4 / 2020
КАМИОНИ 3 / 2020
КАМИОНИ 2 / 2020
КАМИОНИ 1 / 2020

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 5 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 4 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 3 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 2 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Специални

Автомобили за работа 2020
Най-добрите бизнес модели в транспорта и логистиката
Кой какъв е в транспорта и логистиката 2020
CEMT ръководство

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
8 months ago

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Четете в броя: * ZX350LC-6 е най-продаваният верижен багер на Hitachi в България. * След закупуване на завода Demag от Tadano се забелязва растеж на продажбите на мобилни кранове. * Диана Комерс инвестира в ротиращ телескопичен товарач Magni. * и още...

8 ТЕХНОЛОГИИ

8 ТЕХНОЛОГИИ ZX350LC-6 – бестселърът на Hitachi в България ZX350LC-6 е найпродаваният верижен багер на Hitachi в България. Заедно с товарачите ZW310-6 са перфектната комбинация за всяка кариера ABSTRACT IN ENGLISH ZX350LC-6 – Hitachi’s Bestseller in Bulgaria ZX350LC-6 is Hitachi’s bestselling crawler excavator in Bulgaria. Together with ZW310-6 loaders, they are a perfect combination for any quarry. Моделът е изключително подходящ при добив на инертни материали и кариери, за преработка на скална маса, за големи строителни обекти, като предлага най-високо ниво на издръжливост, без компромиси в ефективността и изключително нисък разход на гориво. Верижният багер ZX350LC-6 е с работна маса от 36 тона. Машината от шесто поколение е оборудвана с двигател от Isuzu с мощност 270 к.с., 6 цилиндъра, работен обем 7,79 л и турбокомпресор с променлива геометрия. За постигане на стриктните емисионни изисквания на ЕС по Етап IV се използва комбинация от система за селективна каталитична редукция (SCR) с урея (AdBlue), рециркулация на изгорели газове с охлаждане (EGR) и всичко това без дизелов окислителен катализатор (DPF).Това значително намалява експлоатационните разходи, както и разходите за поддръжката на машината. ZX350LC-6 е изключително икономичен за този клас багери (35–36 т). Спрямо предходния модел машината е с 15–18% по-нисък разход на гориво. Това се постига основно благодарение на иновативната хидравлична система TRIASII с три помпи с променлив дебит, като ел. соленоидните клапани вече са три, а не един. Тя е патент на Hitachi и се използва единствено от машините на японския производител. Бъдещето на хидравликата Системата TRIAS II, с която си служи японската машина, е проектирана с три хидравлични помпи с променлив дебит. Електронното управление на всяка една поотделно води до намаляване на количеството хидравлична течност, връщана към резервоара, което води до по-голяма ефективност при работа. Освен това хидравличната течност се подава към цилиндрите на стре- февруари 2020

ТЕХНОЛОГИИ » ZX350LC-6 – БЕСТСЕЛЪРЪТ НА HITACHI В БЪЛГАРИЯ 9 лата, рамото и кофата поотделно. Ето защо те се движат много бързо, тъй като всеки консуматор се захранва независимо от собствена помпа. Системата представлява хидравличен кръг за ефективно разпределение на маслото във всеки задвижващ механизъм. Например, ако багерът в момента извършва дейност, за която не му е необходимо максимално натоварване, той автоматично изключва една или две помпи и минава на по-икономичен режим. Отделно за допълнително намаляване разхода на гориво има настройки на двигателя с няколко предварително зададени различни режима. Специалистите от Hitachi многократно са експериментирали с тези компоненти, докато намерят най-добрата точка за управление. Според тях загубата на налягане в цялата система е станала по-малка и възможността за контрол е подобрена. Комбинацията от трипомпената система и три соленоидни клапана за контрол е ключът на новата TRIAS II. Експертите я представят като части от човешкото тяло. Помпите са сърцето, а контролните клапани са мозъкът. Здрав и надежден Най-често верижните багери Hitachi ZX350LC-6 са оборудвани с усилени или скални кофи с обем от 2 до 2,5 куб. м. и са предвиден за работа в много тежки условия, ето защо той разполага с усилена ходова част, стрела и рамо, има допълнителна защита на хидромоторите, а за пречистването на въздуха, постъпващ към дизеловия двигател, се използва специална филтърна система Sy-Klone. Кабината на ZX350LC-6 е еталон при строителните машини. Показанията на дисплея в кабината, вложените материали, множеството екстри предлагат върхово удобство на оператора. Ежедневните проверки може да бъдат извършени директно от удобната седалка – да провери нивата на AdBlue, моторно масло, хидравлична течност и др. са само на клик разстояние, без да се налага да слиза и да отваря капаци по машината. Комфортът се допълва от климатроника и радиото с MP3 плейър, както и от собствената електрическа помпа с автоматичен стоп за зареждането на багера с гориво. Не трябва да се подценява ползата от телематичната система, с която е оборудван и Hitachi ZX350LC-6. Global e-Service е система за дистанционен мониторинг в реално време на машинопарка, работата и състоянието на машината, която дава възможност на компаниите, които притежават този верижен багер, да оптимизират работата си и спомага много за подобряване на производителността и намаляване на разходите. Инженерите на Hitachi са разработили тотална иновация, предлагана за първи път при строителни машини, иновацията извлича данни от два уникални сензора, които следят качеството на моторното и хидравличното масло в багера денонощно. Машината изпраща данни от сензорите към телематичната система на Hitachi. Ако качеството на маслото се е влошило или то е замърсено, местният дилър ще бъде уведомен незабавно и може да бъдат предприети превантивни мерки. Системата предлага обширна информация, включваща реални работни часове, режими на работа, начин на работа, разход на гориво, престои, натоварване на агрегатите, защита от кражба и неправомерно използване, сервизна история, предстоящи обслужвания и др. В България У нас верижният багер ZX350-6LC се използва основно за работа на кариерите (малки, средни и големи), за добив на скална маса, изкопни дейности, както и при изпълнението на големи инфраструктурни проекти (автомагистрали). Мартин СЛАВЧЕВ Верижният багер ZX350-6LC е оборудван с двигател Isuzu с мощност 270 к.с. Моделът няма филтър за твърди частици (DPF), само Ad Blue система. Това значително намалява експлоатационните разходи, както и разходите за поддръжката му Иновативната хидравлична система TRIASII, патент на Hitachi, осигурява голяма икономичност при разхода на гориво и същевременно много висока производителност февруари 2020