Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

ЛОГИСТИКА 1 / 2020

  • Text
  • Renault
  • Logistics
  • Trafic
  • Huawei
  • Ifoy
  • Frotcom
  • Products
  • Axion
  • Elisa
  • Organic
Четете в броя: * Мениджърите на SEG (Ѕресіаl Еvеntѕ Grоuр) за предизвикателствата в техния бизнес. * Смарт Органик за бизнеса с вегански биопродукти и неговата логистика. * Полската група AmRest за управлението и логистиката на KFC и Burger King в България. * и още...

58 STILL залага

58 STILL залага на автоматизацията В бъдеще автономните транспортни системи без водач (driverless transport systems DTS) и мобилните складови решения ще бъдат незаменим компонент при интралогистичната обработка на товари. Това отчитат експертите от STILL, като компанията активно работи в тази посока. Фирмата предлага персонализирани интралогистични решения по целия свят, внедрявайки интелигентен парк от подемно-транспортни машини и складова технология, софтуер и услуги. Очаква се фирмите в сферата на търговията на дребно и договорната логистика да инвестират масово в разширяването на своя парк от автоматизирани промишлени подемно-транспортни машини през следващите няколко години. За да отговори на тази тенденция, STILL разви партньорството си със своята сестринска компания DEMATIC (също собственост на KION Group) и допълнително преформатира собствената си структура и професионалните си екипи. За целта бяха укрепени организацията и персоналът на дивизията Advanced Applications – Automated Solutions, EXV-CB КОНКУРИРА ЕЛЕКТРОКАРИТЕ така че да се помогне на клиентите при прилагането на автоматизирани решения. Според оценките на експертите до 2025 г. се очаква пазарът на автоматизирани подемно-транспортни машини в интралогистиката да нарасне с около 30%. Коментирайки това, Реа Лангкамер, ръководител Маркетингови приложения за бизнес продажби и услуги в STILL, казва: „Търсенето на пазара на автоматизирани транспортни решения е много високо. Поръчките бързо нарастват, защото не само индустрията, но и търговците на дребно и доставчиците на услуги се борят с ръста в разходите за заплати и най-вече с недостига на квалифициран персонал. Освен това продуктите вече са с по-кратки жизнени цикли, а онлайн продажбите водят до по-голямо търсене на транспортна логистика, с кратки срокове за доставка. В наши дни транспортните системи без водач и автоматизираната складова техника позволяват внедряването на много икономични и мащабируеми транспортни и повдигащи системи. Това увеличава сигурността на процесите в складовата и производствената логистика.“ Използването на стакери (високоповдигачи) става все по-популярно като алтернатива на конвенционалните машини с противотежест. Машините от този вид са лесни за работа и при тях не се изисква свидетелство за правоуправление на водача. В тази насока STILL пусна на пазара нова машина от серията стакери EXV-CB с товароподемност 600 кг. Досегашните модели от серията са с товароподемност 1; 1,2 и 1,6 тона. Новият стакер е много компактен и подходящ за работа в тесни помещения. Той може да бъде оборудван с мачта с височина на повдигане от 3324 мм до 4224 мм. Характерно за тези машини е, че при вземането/поставянето на товара водачът е стъпил на земята и извършва манипулациите с ръкохватката. При придвижването на палетите из склада ръкохватката се вдига и застопорява, а водачът стъпва на специална платформа и управлява машината като хоризонтален ордер пикер. Максималната скорост на придвижване на машината е 6 км/ч. Управлението на машината може да се осъществява както с дясната, така и с лявата ръка. EXV-CB разполага и с оптимални режими за работа, подходящи за всяка ситуация. С помощта на съвременен цветен дисплей операторът може не само да получи достъп до цялата информация за машината, но и да избира между различни режими на работа: ECO, BOOST или Blue-Q. Стандартно стакерът е оборудван с функция за намаляване на скоростта при завиване. Машината е оборудвана с 24 V батерия, като има опция тя да може да се сменя странично. 58 1 • 2020 СЪДЪРЖАНИЕ

59 ЛЕСНО ТОВАРЕНЕ И РАЗТОВАРВАНЕ Все повече производствени компании използват влекачи на ремаркета в своите интралогистични процеси. За да улесни работата с тези композиции, STILL пусна на пазара новите електрически 4-пътни колички за товарене и разтоварване на ремаркета на влекач TrolleyMover 4W 15. Те могат да обработват товари с тегло до 1,5 тона, като управлението позволява да се завъртат на 360 градуса. С помощта на зареждащата количка лесно могат да се товарят и разтоварват B- и E-рамки на ремаркетата за влекачи на STILL. Дори тежки товари без проблем могат да бъдат натоварени на ремаркетата. Тъй като е 4-пътна, TrolleyMover 4W 15 може без проблем да обработва и дълги товари. Допълнително STILL разработи специални колички с рафтове за стоки – SLC, които се товарят на ремаркетата на влекачите. Продуктовата гама включва както алуминиеви рафтове с регулируема височина, така и рафтове със стоманено покритие, които не се регулират по височина. Всички те се предлагат във варианти от 2 до 4 етажа във височина, различни модели и с товароносимост между 400 и 800 кг. Алуминиевите рафтове са със затворени подове, докато стоманените – за тежки товари, са снабдени с решетки. Рафтовете са отворени от всички страни за оптимален достъп при товарене и разтоварване.