Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

ЛОГИСТИКА 1 / 2020

  • Text
  • Renault
  • Logistics
  • Trafic
  • Huawei
  • Ifoy
  • Frotcom
  • Products
  • Axion
  • Elisa
  • Organic
Четете в броя: * Мениджърите на SEG (Ѕресіаl Еvеntѕ Grоuр) за предизвикателствата в техния бизнес. * Смарт Органик за бизнеса с вегански биопродукти и неговата логистика. * Полската група AmRest за управлението и логистиката на KFC и Burger King в България. * и още...

16 МЕНИДЖМЪНТ

16 МЕНИДЖМЪНТ Доверието и очакването на клиентите ни движат напред Невена и Калоян Тодорови, управители на SEG (Ѕресіаl Еvеntѕ Grоuр) Невена и Калоян Тодорови са мениджъри, които са успели така да разделят управленските дейности, че всеки да развива фирмата и да е щастлив от това, което прави. „Като Ин и Ян сме – казва Калоян. – Невена се занимава с ежедневната работа и контролирането на всички оперативни дейности. Аз планирам бъдещето. Например в момента фантазирам къде ще бъдем през 2030 г. – сложил съм една футуристична цел да имаме бизнес в 5 точки на различни континенти…“. Но преди да стигнем до бъдещето, започваме разговора от нещо съвсем актуално – началото на новата 2020 година. изложението ни дадоха възможност ние да направим проект и бяха изключително впечатлени от дизайна, който предложихме. Събитието имаше над 50 щанда, много различни зони, големи и малки сцени за презентиране на спонсорите, 15 работни зали и изнесена галавечеря. Най-интересното в случая е, че същото събитие се провежда в Щатите с помощта на 6 различни фирми подизпълнители, а в Азия (Банкок) с 8. Във Виена нашите клиенти имаха един-единствен подизпълнител и това беше SEG. «Перфектно е събитието, когато клиентът е подготвил блестящо съдържателната част, а ние сме осигурили комфортна среда за провеждането му.» – Каква година ще бъде 2020-а за Вас? – Невена Тодорова: 2020 година започна с голямо предизвикателство за нас – за втори път сме избрани за цялостен изпълнител на техническото оборудване, сценичния дизайн, щандовете, всички зони и мебели на CPX 360 Cyber Security Summit and Expo във Виена. Това е събитие на Check Point – една от найголемите фирми в света на киберсигурността, която всъщност е измислила файъруола. CPX 360 се провежда едновременно на три континента (Азия, Америка и Европа) и събира топ секюрити мениджмънта на света, като аудиторията е между 5000 и 10 000 души. За нас тази проява е изключително важна, защото доказва, че сме конкурентни на лидерите в нашия бранш в световен мащаб. Спечелихме събитието за първи път през миналата година, когато току-що бяхме отворили офиса във Виена и смятахме, че шансовете да правим подобно събитие са под 5%. Самият факт, че ни бяха поканили да участваме с оферта наравно с най-големите технически фирми в Австрия, за нас вече беше успех. Финално клиентите избраха нас пред всички останали конкуренти, тъй като им предложихме цялостна услуга – one stop shop (всичко от едно място), и тъй като им дадохме различен и доста по-новаторски поглед на тяхното изложение от страна на дизайн и технологии. CPX 360 се случва в един и същ формат на трите континента и сценографията за основната зала има зададен от клиента дизайн, който се изпълнява по един и същ начин и в трите локации. Но за – Отново във Виена ли ще бъде този форум? – Калоян Тодоров: Да, при положение, че организаторите сменят локацията на континента за всяко следващо издание. За втори път решиха да бъде във Виена и за втори път се довериха на нас. Изключително сме горди и развълнувани от признанието на нашия труд. Избраха ни не заради ниска цена, а заради многообразието на услугите, които изпълняваме. Имахме късмета, че това е международен клиент, който гледаше целия пакет и нямаше предубеждения, че сме българска фирма. За съжаление, австрийските и немските клиенти все още слагат бариери пред българските и румънските фирми. Едва когато мине едно събитие и видят, че всичко е станало, както сме обещали и дори сме надхвърлили очакванията, тогава вече ги печелим на 100% като бизнес партньори, защото това, което получават от нас накуп, не могат да го получат от другите конкуренти, не и в този обхват. 16 1 • 2020 СЪДЪРЖАНИЕ

МЕНИДЖМЪНТ 17 Невена Тодорова: Колкото и невероятно да звучи, оказа се, че във Виена няма фирма, която да им предложи всички тези услуги от едно място. Има много технически фирми – такива, които се занимават само с изложения или само с мебели, но буквално няма фирма, която да предлага едновременно висококачествена техника, сценичен дизайн, щандове, визуална концепция, мебели и дори декорация. Най-голямото удовлетворение за нас беше, когато клиентите ни от Check Point споделиха, че сме вдигнали нивото на СРХ Експото 10 пъти над това в Лас Вегас. – Трудна ли е логистиката при изпълнението на такъв проект? – Калоян Тодоров: Това е първото ни събитие със 7-цифрен бюджет и в изпълнението му участват близо 80 души екип от наша страна. От тях 70% са български специалисти и 30% от други европейски държави. От България пътуват 5 – 6 тира с оборудване в двете посоки. Освен това наемаме тирове, които да докарат техника от Германия, Полша и други страни. От логистична гледна точка това събитие е доста сериозно предизвикателство и е резултат на хиляди часове планиране, проектиране, умствен и физически труд. Невена Тодорова: Финансовата страна е важна, но още по-голямо е удовлетворението, че ние реално сме на нивото и дори над нивото на много от западните ни конкуренти. Това е едно от събитията, с които много се гордеем. А през 2020 г. то ще е още по-голямо от миналата година, щандовете са повече, експозоната е по-голяма, очакват се повече участници и изложители. – Ваши служители ли са хората от основния екип – тези 70%, които са от България? – Калоян Тодоров: Почти всички са наши служители, много малка част от екипа наемаме. Хубавото е, че имаме офис във Виена, откъдето могат да намерят допълнително хора, ако се наложи. Ние сме от тези български фирми, които всъщност изненадват с мащаб в европейски план. Невена Тодорова: Менажирането на много отдели с различни дейности, от едно място и със собствен ресурс е изключително труден процес. Добрата симбиоза и синхронът на работа между различните отдели при нас са задължителни за успеха на едно събитие, тъй като всеки екип е зависим от работата на другия. Ако сценичният ни екип не изпълни добре декора за дадено събитие, съответно техническият екип не може да нагласи добре проекцията и ефектът от някой изключителен като дизайн проект може да бъде сведен до нула. Ако път дизайнерският ни екип сбърка в изчисленията на даден проект, тази грешка води след себе си до много други грешки в изпълнението му от всички останали отдели по веригата и съответно до много негативни реакции. Затова успехът на дадено събитие при нас зависи изключително от добрата екипна работа, плануването и логистиката между различните отдели. СЪДЪРЖАНИЕ 1• 2020 17