78 ВТОРА УПОТРЕБА » ACTROS – НАДЕЖДЕН И ИКОНОМИЧЕН лягане осигурява до около 1100 бара, а електромагнитните инжектори го усилват до 2700. Този начин не само пести енергия/намалява разхода на гориво, но позволява и значително по-прецизно управляване на циклите на впръскване. Турбокомпресорът, отново с фиксирана геометрия, е различен, с 2 асиметрични канала: отработилите газове от цилиндри 1, 2 и 3 движат само турбината, а тези от 4, 5 и 6 отиват за рециркулиране, както и за ускоряване на турбинното колело. Това нововъведение е свързано и с промяната в рециркулацията. Двигателят вече работи устойчиво при още по-ниски обороти, с въртящ момент поне 2000 Нм при 800 об/мин и максимален момент между 900 и 1450 об/мин, а това значи поикономична работа. Променено е управлението на работата, различен е софтуерът, част от датчиците, следящи отработените газове, са заменени с други методи за контрол. Вградено е новото поколение на PowerShift, което работи с по-висок КПД благодарение на по-фино обработените си зъбни колела и по-малкото масло. От 2016 година мултипликаторът на тази кутия вече не е със синхронизатор, вместо него спирачката на междинния вал изравнява периферните скорости при включване на планетарния механизъм. K инж. Радослав ГЕШОВ Методи Смилянов, управител, Мето Експрес ЕООД Фирмата е учредена през месец ноември 2014 година в Кърджали. Основната ни дейност е вътрешен и международен транспорт, както и спедиторски услуги. Извършваме транспортни услуги за Еконт Транс ООД и Шенкер ЕООД. В качеството ни на партньор на Еконт Експрес ЕООД извършваме основно превоз на куриерски и пощенски пратки на територията на България по линии и графици, определени и контролирани от тях. В началото на 2017 година закупихме 8 броя тежкотоварни автомобили Mercedes-Benz, като 6 от тях бяха модел Axor, стандарт Евро- 4, а 2 бяха модел Atego, също стандарт Евро-4. Тъй като транспортната ни дейност се разви успешно и дружеството реализира печалба, през следващата 2018 г. придобихме още 13 тежкотоварни автомобила. Към настоящия момент Мето Експрес извършва транспортната си дейност чрез общо 51 тежкотоварни автомобила от различни марки. Преобладават обаче Mercedes камионите, общо 36 в нашия автопарк. Разполагаме с 16 броя Аctros, стандарт Евро-6, 7 броя Axor, стандарт Евро-4, 3 броя Actros, стандарт Евро-4 и 10 броя Atego с товароносимост под 12 тона. След подробен анализ на предлагането на пазара за тежкотоварни автомобили категорично Mercedes-Benz успя да се наложи като най-предпочитаната марка, която да преобладава в автопарка на МЕТО ЕКСПРЕС ЕООД. Причините за това са доста. Някои от най-съществените са: доказано качество, изразяващо се в здравината на автомобилите, значително нисък разход на гориво (средно до 23 л на 100 км), отлично и професионално сервизно гаранционно и извънгаранционно обслужване. Мнението на клиента: Не е без значение и фактът, че към днешна дата повече от автомобилите ни Mercedes-Benz са с пробег от по 500–600 хиляди километра, а съществени проблеми не сме имали. При нашата работа и условия на шофиране дискове и накладки сменяме на 80 000 км. При бъдещи инвестиции в тежкотоварни автомобили със сигурност отново ще се доверя на Mercedes-Benz като марка. Освен за мен Mercedes е безспорен лидер сред тежкотоварните автомобили и за шофьорите в Мето Експрес. Пловдив 4023 ул. Поручик Боян Ботев тел./факс.+359 32 68 09 25 GSM 089 995 55 57 www.autostar-motors.bg ТРАНСПОРТНА БОРСА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И СЕРВИЗ ЗА ВСИЧКИ МОДЕЛИ НА ISUZU АВТОБУСИ, КАМИОНИ N-SERIE, ПИКАПИ D-MAX РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА ИНДУСТРИАЛНИ ДВИГАТЕЛИ № 1 В СВЕТА НА ПАРОСТРУЙКИТЕ София: 029622895; 0887300350 Пловдив: 032620461; 0887200250 Стара Загора: 042605054; 0888635720 Бургас: 0887553875; Плевен: 0884282409 Русе: 0887841772; Благоевград: 0887553875 Силистра: 0889291988 e-mail: deitabg@mail.bg, www.deita-karcher.com
Брой 1 • февруари •
- член на междунаро
6 ХРОНИКА Над 35 000 ка
10 ХРОНИКА Първият Me
НОВО В BG » XXL ХЛАДИЛ
НОВО В ЕС » NIKOLA TRE ВЛ
НОВО В ЕС » NIKOLA TRE ВЛ
Интелигентни тахог
ПАЗАР » ПАЗАРЪТ НА
февруари 2020
E-MOBILITY » BYD СЕ ПРИЦЕЛ
Loading...
Loading...
Loading...
Последвай ЛОГИСТИКА
Facebook