Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 1 / 2020

  • Text
  • Volvo
  • Volkswagen
  • Scania
  • Omniplus
  • Renault
  • Trucks
  • Iveco
  • Nikola
Четете в броя: * Електрическият влекач Nikola TRE влиза в кожата на новия IVECO S-Way. * Renault Trucks обяви пускането на обновени версии на камионите си. * MAN ProfiDrive e програма за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране. * 228 нови автобуса от категория М3 са регистрирани в България през 2019 г. * 8041 нови лекотоварни автомобила са регистрирани в България през 2019 г. * и още...

46 Caravelle е

46 Caravelle е специализиран за пътнически транспорт и може да предложи до девет места Кемпер версията California е култов модел, популярен от над 30 години но, а водачът следи ситуацията и работи с газта и спирачката. Асистентът за маневри с прикачено ремарке Trailer Assist е конструиран за теглене на ремарке с общо тегло до 2500 кг и опростява маневрите с него. Той улеснява водача при маневриране назад с прикачен товар. Достатъчно е да се зададе ъгъл, под който ремаркето да отиде назад с помощта на въртящия регулатор за позиция на електрозадвижваните външни огледала и да се следи показанието на арматурното табло. С внедряването на система за управление на ходовата част DCC от второ поколение възможностите за настройка са разширени. Избирайки режим на движение, водачът може да зададе степен на амортизация чрез плъзгач. Режимът на работа на амортисьорите се регулира в зависимост от техния ход, с което се гарантира хармоничното поведение на T6.1 независимо от степента на натоварване. Гамата от познатите електронни системи за контрол на сцеплението и работата на спирачната система е разширена с функцията XDS. Тя подобрява управлението и сцеплението на Т6.1 чрез прилагане на прецизни спирачни импулси. Спектърът от нови системи се допълва от функция за разпознаване на пътните знаци. В T6.1 се използва адаптирана версия на познатата от Crafter функция за странична защита, намаляваща риска от повреди с помощта на ултразвукови сензори. Асистиращата система при напускане на мястото за паркиране предпазва от злополуки при движение на заден ход. Тя предупреждава водача за приближаващи напречно зад автомобила МПС, пешеходци или велосипедисти. Ако водачът не реагира на подадения сигнал, системата активно задейства спирачките. Част от стандартното оборудване на гамата T6.1 е и новата асистираща система за противодействие на страничен вятър. Тя автоматично стабилизира автомобила при усилване и бурни пориви на вятъра. Новост е и опционалната система за автоматичен контрол на дистанцията ACC. В съчетание с DSG трансмисията тя предлага функция Stop and Go. Т6.1 спира и потегля самостоятелно, след като автомобилът отпред потегли при движение в градски условия или в задръстване. Задвижването на новия модел се осигурява от съвременни дизелови двигатели. Ефективният турбо дизелов агрегат със система за директно впръскване на горивото (TDI) ще се предлага с нива на мощност 66 кВт / 90 к.с., 81 кВт / 110 к.с., 110 кВт / 150 к.с. и 146 кВт / 199 к.с. От версията над 150 к.с. двигателите TDI могат да се комбинират със задвижване на четирите колела 4MOTION. Т6.1 TDI изпълняват изискванията на новия стандарт за емисии Euro 6d TEMP- EVAP-ISC. С дизайна си Т6 бе сред еталоните за лекотоварен автомобил. Дизайнерите на Volkswagen автомобили са доразвили и усъвършенствали оформлението на предната част на каросерията. Предната решетка е значително увеличена и прелива в стилистично цяло с новооформената предна броня. Всички елементи под нивото на капака, включително фаровете и калниците, са изцяло нови, но запазват излъчването на T6. Връзката между новите фарове и радиаторната решетка са две хромирани напречни лайстни. Линиите на лайстните продължават като дневни LED светлини в корпусите на новите (предлагани като опция) LED фарове. Радиаторната решетка навлиза в изразителните форми на предната броня. При по-високи версии на оборудване бронята е облагородена с хромирана лайстна. Моделът се предлага в шест нови цвята и седем нови двуцветни комбинации на външното лаково покритие. Във Volkswagen Nutzfahrzeuge са разработили и редица напълно нови функции за улесняване изпълнението на ежедневните задачи. Сред тях са електрически контакт с напрежение 230 V на седалката на водача и отделение за съхранение на вещи със заключване в двойната седалка от страната на пътника до водача. Новост е и концепцията за превоз на особено дълги товари, които вече могат да бъдат вкарани до под двойната пътническа седалка (функция за товар на пода). Благодарение на тази възможност максималната дължина на товарното пространство може да се увеличи от 2450 мм на 2800 мм и съответно от 2900 мм на 3300 мм при варианта с удължено междуосие. Гамата на универсалния модел включва четирите основни версии Multivan 6.1, Caravelle 6.1, Transporter 6.1 и California 6.1. Multivan е класически микробус за семейството и бизнеса. Версията Caravelle е специализиран за пътнически транспорт, може да предложи до девет места във варианти с две дължини на междуосието (3000 мм и 3400 мм). Фирмените клиенти – малкият, среден и по-едромащабен бизнес, намират индивидуални решения при лекотоварната версия Transporter. Тя се предлага като Kasten, Kombi, бордови (единична или двойна) и шаси-кабина (също единична и двойна). И при тази версия се предлага избор на две междуосия – 3000 и 3400 мм. Кемпер версията California е култов модел, чиято популярност датира от над 30 години. При лансирането на T6.1 всички версии бяха обновени и надградени с допълнителни функции. K февруари 2020

ТРАНСПОРТ 47 Новите тол такси за камиони са между 3 и 20 ст. на километър Несъстоял се протест на превозвачите, нов – намален, размер на тол таксите за автомобили над 3,5 т, редуциран обхват на платената пътна мрежа и временен режим на действие, който ще бъде анализиран и преразгледан през юни. Така доста бурно започна годината за още нестартиралата тол система В началото на януари представителите на пътническите и товарните превози скочиха срещу „несправедливите“ цени и обхват на тол системата, след което заплашиха с масов протест и блокади на пътища. Транспортният бранш поиска от държавата да спре и нерегламентираните превози, като това бе подкрепено и от таксиметровите превозвачи. На „мушката“ на бизнеса попадна министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова, чиято оставка бе поискана с мотива, че МРРБ не се е съобразило с нито едно от предложенията на превозвачите за тол системата. След като напрежението достигна критичната си точка, премиерът Бойко Борисов тръг- TÜV NORD Mobilität 11 години на българския пазар Заедно към успеха! • Индивидуални одобрения • Изменения в конструкцията • Оценка на употребявани автомобили • Обезопасяване на товарите • Обучения • CoP 1113 София ул. Фр. Жолио Кюри 16, бл. 155, ет. 2 тел. 0892 264522, 0894 416902 февруари 2020