Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 1 / 2020

  • Text
  • Volvo
  • Volkswagen
  • Scania
  • Omniplus
  • Renault
  • Trucks
  • Iveco
  • Nikola
Четете в броя: * Електрическият влекач Nikola TRE влиза в кожата на новия IVECO S-Way. * Renault Trucks обяви пускането на обновени версии на камионите си. * MAN ProfiDrive e програма за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране. * 228 нови автобуса от категория М3 са регистрирани в България през 2019 г. * 8041 нови лекотоварни автомобила са регистрирани в България през 2019 г. * и още...

30 ТРЕНИНГ

30 ТРЕНИНГ Един тренировъчен ден с MAN MAN ProfiDrive e програмата за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране, разработена от MAN Truck and Bus, която работи ефективно вече повече от 35 години в над 67 страни по света. У нас този продукт се предлага активно от MVB Truck and Bus Bulgaria, официален вносител на немската марка на българския пазар ABSTRACT IN ENGLISH One Training Day with MAN MAN ProfiDrive is a safe, economical, and efficient driving training program developed by MAN Truck and Bus. It has been effective for over 35 years in over 67 countries worldwide. In Bulgaria, this product is actively offered by MVB Truck and Bus Bulgaria, the official dealer of the German brand for the Bulgarian market. KAMIO- NI magazine has undergone this intensive training. MVB Truck and Bus Bulgaria разполага със сертифициран от MAN Truck and Bus инструктор по програмата MAN ProfiDrive. Това е инж. Божидар Малинчев (вляво на снимката горе), който провежда обучения на водачи и собственици на камиони с марката MAN. С негова помощ клиентите на немската марка получават квалифицирана подготовка и интензивни инструктажи как да управляват товарните си автомобили така, че транспортният им бизнес да бъде още по-ефективен. Списание КАМИОНИ видя и буквално усети на място как протича един тренировъчен ден по програмата MAN ProfiDrive в MVB Truck and Bus Bulgaria. Главният редактор на изданието Лъчезар Апостолов влезе в ролята на курсист, като премина първия модул от обучението, което беше наистина интересно. А още по-интересни бяха постигнатите резултати, които ще ви представим в края на този материал. Нуждата от MAN ProfiDrive Конкурентоспособността, рентабилността и безопасността имат все по-голямо значение при ежедневните операции в транспортния бранш. Производителите на товарни автомобили и транспортните оператори вече не разчитат само и единствено на иновативността на автомобилите и вложените в тях системи и технологии. Защото на всички е ясно, че в съвременния автомобилен транспорт ефективността и снижаването на разходите за гориво и ремонти са все поважни. За да бъдат намалени тези разходи, не е достатъчно камионът да е съвременен и високотехнологичен, а е много важно той да бъде управляван ефективно и всичките му системи да се използват правилно и пълноценно. А стане ли въпрос за намаляването на разходите, централно място заема въпросът за качественото продължаващо обучение на шофьорите. Водачите, които владеят перфектно своя автомобил, след като са преминали през интензивен инструктаж за боравене с техническите нововъведения и са придобили умения да ги използват оптимално, допринасят за постигането на по-висока горивна ефективност. Шофьорите, които чрез внимателно, предвидливо и безопасно шофиране избягват рискови ситуации по пътищата, пък допринасят за по-висока безопасност и за намаляване на разходите от щети, повреди, износване и овехтяване на техниката. Програмата MAN ProfiDrive® се подобрява и разширява непрекъснато в ежедневния контакт с клиентите, като предлаганите обучения включват и такива, които са съобразени със специфичните изисквания на клиентите от различни пазарни ниши. февруари 2020

ТРЕНИНГ » ЕДИН ТРЕНИРОВЪЧЕН ДЕН С MAN 31 MAN TGX 18.470 EfficientLine 3, с който се проведе обучението Камионът За обучението разполагаме със стандартен влекач MAN TGX 18.470 EfficientLine 3, който тегли стандартно бордово полуремарке, натоварено с 10 тона. Влекачът е от актуалното към края на декември 2019 г. поколение на немската марка и е оборудван с всичко необходимо за извършване на международни превози. Задължително обаче трябва да се спрем на двигателя, с който е снабден нашият камион. Мюнхенският производител възлага големи надежди на този силов агрегат, който ще се монтира и в новото поколение на влекача за превози на дълги разстояния на MAN. Макар силовият агрегат да е с познатото за марката означение D26, той е от новото високоефективно Евро-6d поколение. Предлага се с максимална мощност 430, 470 и 510 к.с. и съответно максимален въртящ момент от 2200, 2400 и 2600 Нм. Новият D26 отново e 12,4-литров, редови, 6-цилиндров турбодизел. При разработката му обаче са приложени редица мерки, които водят до намаляване на консумацията на гориво с до 8 %. Нови са конструкцията на цилиндровата глава, формата на горивните камери, профилът на челото на буталата, а при изработката им са използвани нови нискофрикционни материали. Изцяло нова е горивната уредба Common rail. Охлаждането на постъпващия въздух в интеркулера вече не е с течност, а e въздушно. Системата за рециркулация на изгорелите газове работи по нов и изключително опростен принцип soft AGR. Обновената SCR система за третиране на отработените газове с добавката AdBlue не използва налягане от въздушната система на автомобила, с което се елиминира кристализирането на добавката. В комбинация с новия DPF филтър Маршрутът на двете шофирания февруари 2020