Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 1 / 2020

  • Text
  • Volvo
  • Volkswagen
  • Scania
  • Omniplus
  • Renault
  • Trucks
  • Iveco
  • Nikola
Четете в броя: * Електрическият влекач Nikola TRE влиза в кожата на новия IVECO S-Way. * Renault Trucks обяви пускането на обновени версии на камионите си. * MAN ProfiDrive e програма за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране. * 228 нови автобуса от категория М3 са регистрирани в България през 2019 г. * 8041 нови лекотоварни автомобила са регистрирани в България през 2019 г. * и още...

26 E-MOBILITY » BYD

26 E-MOBILITY » BYD СЕ ПРИЦЕЛИ В ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ КАМИОНИ Влекачът е с теглителна сила до 36 т и може да работи до 10 часа с едно зареждане С 4460 мм дължина и 1720 мм ширина ванът е компактен за маневри по тесните градски улици В контролния панел е вграден 8,8-инчов екран, както и 10,1-инчов таблет. Таблетът управлява информационно-развлекателната система D-Link на BYD, която е адаптирана към европейските изисквания. Впечатляващ списък от системи за безопасност е наличен като част от пакета ADAS. Технологиите включват: Усъвършенствана система за аварийно спиране; Електронен контрол на стабилността; Система за предупреждение за излизане от лентата; Адаптивен круиз контрол; Предупреждение за челен сблъсък и Система за задържане при наклон. Специализиран влекач Специализираният влекач е създаден за работа на летища и пристанища. Той е с теглителна сила до 36 т и може да работи непрекъснато до 10 часа с едно зареждане. Ергономичната кабина предлага високо ниво на комфорт на водача, а вратата ѝ се затваря меко благодарение на въздушната компресия. Влекачът е „въоръжен“ с 217 кВтч желязо-фосфатна батерия, която може да се зареди напълно за два часа със 120 кВт зарядно устройство с променлив ток (DC). Задният задвижващ мост на влекача с вграден електромотор дава възможност за постигане на максимална мощност от 180 кВт и 1000 Нм въртящ момент при максимална скорост от 47 км/ч. От BYD твърдят, че превозното средство се зарежда по-бързо, има по-дълъг работен цикъл и по-мощен задвижващ механизъм от конкурентите си. А това значи конкурентни нива на общата стойност на притежание в сравнение с влекачите с дизелов двигател. 2,6-тонен панелен ван Най-малкият модел в гамата BYD eTruck е 2,6-тонният панелен ван. Той е предназначен за операции по дистрибуция на стоки в градовете. Фургонът се захранва с комбинация от дълготрайните 50,3 кВтч NMC батерии на BYD и електрически мотор с номинална мощност 35 кВт. Силовият агрегат предлага 100 кВт максимална мощност и 180 Нм въртящ момент при максимална скорост от 100 км/ч. Панелният ван има теоретично допустим максимален пробег от 360 км и може да се зарежда само за 90 минути с 40 кВт зарядно устройство DC. Фургонът може да се зареди напълно за 7–8 часа със стандартно 6,6 кВт AC зарядно. С 4460 мм дължина и 1720 мм ширина ванът е достатъчно компактен, за да маневрира по тесните градски улици. Той е с товароносимост от 920 кг, без да се включва теглото на водача. Товарният му обем е 3,5 м 3 , а в кабината са разположени две седящи места. До товарната зона на вана се достига чрез плъзгащите се странични врати или от стандартна задна повдигаща се врата. В зоната за товарене са използвани дълготрайни материали, тя е обезопасена и със странични протектори. По този начин превозното средство е подходящо за логистични операции, свързани с постоянно товарене и разтоварване. Панелният фургон е оборудван с електронна ръчна спирачка, автоматична трансмисия, електрически стъкла и многофункционален волан. С 50.3 кВтч от BYD твърдят, че предлагат най-голямата батерия в този клас, което означава и по-голям пробег от конкурентите. Като цяло превозните средства на BYD от гамата eTrucks са проектирани с мисъл за удобството на водача. 19-тонният тежкотоварен камион предлага много място за съхранение. Големите, стилни и елегантни екрани на таблото показват всички необходими данни за безпроблемното шофиране и гарантират приятната почивка. Корпусите на превозните средства от серията eTrucks са конструирани от високоякостна сплав, а кабината отговаря на строгите правила в ЕС за краш тест – R29. За да реализира плановете си, BYD започна да създава дилърска мрежа в Европа. Компанията проучва възможностите да излезе на пазарите в редица ключови региони, включително Бенелюкс, Скандинавия и Иберийския полуостров. Стремежът на BYD да въведе в Европа готовите си за серийно производство електрически камиони следва успешните пазарни операции на компанията в Китай, Америка, Австралия и Бразилия. От тези региони вече се правят мащабни поръчки, като най-голямата е за 200 електрически тежкотоварни камиони, продадени на бразилската компания за управление на отпадъци Corpus Saneamento e Obras Ltd. В Рио де Жанейро девет електрически HCV камиона са влезли в услуга на градския оператор по чистотата Comlurb. В Австралия през април 2019 г. са поръчани 200 бройки камиони със средна товароносимост, а на Бахамите дилършипът Easy Car Sales Ltd поръчва 50 броя от панелния ван. K Калоян АТАНАСОВ февруари 2020

февруари 2020