Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 1 / 2020

  • Text
  • Volvo
  • Volkswagen
  • Scania
  • Omniplus
  • Renault
  • Trucks
  • Iveco
  • Nikola
Четете в броя: * Електрическият влекач Nikola TRE влиза в кожата на новия IVECO S-Way. * Renault Trucks обяви пускането на обновени версии на камионите си. * MAN ProfiDrive e програма за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране. * 228 нови автобуса от категория М3 са регистрирани в България през 2019 г. * 8041 нови лекотоварни автомобила са регистрирани в България през 2019 г. * и още...

24 E-MOBILITY BYD се

24 E-MOBILITY BYD се прицели в електрическите камиони BYD обяви нова насока в развитието си. Китайската компания ще представи електрическите камиони eTruck в Европа още през 2020 г., за да се възползва максимално от кампанията на Стария континент за транспорт без вредни емисии Създадената през 1995 г. BYD се превръща в компания за комплексни енергийни решения. Тя произвежда не само широка гама електрически превозни средства – леки автомобили и автобуси, всякакви видове и размери батерии, но работи и в сфери, свързани с електрониката, управлението на автомобилите, възобновяемата енергия и железопътния транспорт. От производство и съхранение на енергия до практическото ѝ приложение BYD предоставя електромобилност с нулеви вредни емисии и на достъпни цени. Сега BYD предприема стъпка за разширяване на портфолиото си с нова гама електромобили. От компанията се надяват, че новите им предложения ще „хванат окото“ на транспортните оператори в цяла Европа. Екип от над 700 R&D инженери и разработчици на BYD са прекарали последните осем години в развитието на гамата eTruck. Резултатът е впечатляваща серия автомобили, задвижвани от акумулаторни батерии и сглобени на специална платформа, проектирана за електрически силови двигатели. Направени са и необходимите тестове, за да се гарантира, че превозните средства отговарят на стандартите за безопасност на автопазарите на САЩ, ЕС и Китай. „Свидетели сме на безпрецедентен растеж и нови възможности за електрическите камиони по целия свят. С експертния опит, който BYD е придобил от нашите модели електрически градски и междуградски автобуси, вярваме, че естествената стъпка напред за компанията е да прехвърлим техническата си експертиза в електрическите превозни средства към европейския пазар на камиони“, казва Исбранд Хо, управляващ директор на BYD Europe. Първите три модела на BYD eTruck, които ще бъдат представени на европейския пазар са – 2,6-тонен панелен ван за логистика и дистрибуция, влекач за пристанищни и летищни операции и накрая – 19-тонен тежкотоварен камион. Именно 19-тонната 4х2 шаси кабина, подходяща за операции в сферата на логистиката и извозването на отпадъци, е флагманът на BYD. Влекачът и 2,6-тонният фургон ще бъдат пуснати в продажба в Европа през 2020 г., докато тежкотоварният камион ще се присъедини към европейската „компания“ на BYD eTruck малко по-късно. Международното представяне на 19-тонното HCV ще бъде през септември 2020 г. на изложението за автомобили за работа IAA в Хановер. В допълнение към тези три модела и февруари 2020

E-MOBILITY » BYD СЕ ПРИЦЕЛИ В ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ КАМИОНИ 25 7,5-тонен MCV камион със средна товароносимост също ще дебютира в Хановер. BYD ще обяви допълнително неговите технически спецификации. Всички тези превозни средства използват батерии, двигатели и контролери – собствено производство на BYD. Освен това могат да бъдат заредени в рамките на само 90 минути с високоскоростни зарядни устройства с голям капацитет. Има и опция за стандартното (за една нощ) презареждане, подходящо за автопаркове, изпълняващи ежедневни маршрути за дистрибуция. 19-тонен HCV камион Лидер в семейството на BYD eTrucks е 19-тонният тежкотоварен камион. Моделът е с товароносимост от 11 100 кг и предлага максимален пробег от 200 км с едно зареждане. Проектиран е за разнообразни логистични операции и комунални дейности. Спецификациите му варират в зависимост от приложението. Той може да бъде модулиран за почистване на пътища, за санитарен камион или като камион с плоска платформа. Камионът с допустима максимална маса от 19 тона е с въздушно окачване и разполага с желязо-фосфатна батерия BYD. Тя може да се зареди за 2,5 часа при използване на зарядна станция с капацитет 120 кВт или за 5,5 часа с 40 кВт зарядно устройство с прав ток (AC). Задвижването се осигурява от 217-киловатчасовата батерия, комбинирана с електрически двигател. Задвижващият агрегат произвежда максимум 180 кВт при максимален въртящ момент от 1,500 Нм. Производителите са добавили към конфигурацията и иновативен контролер „пет в едно“, който е лесен за инсталиране, ефективен и компактен, с ниски разходи за поддръжка. Контролерът интегрира в един пакет контролерите на електродвигателя, на управлението, на въздушния компресор, на DC-DC конвертора и на разпределителната кутия с високо напрежение. Инженерите на BYD са подобрили ефективността на 19-тонното HCV благодарение на скосения покрив, намаляващ съпротивлението при силен вятър. Ниското стъпало предлага лесен достъп до кабината, която е проектирана ергономично за удобство за водача. В контролния панел на камиона е вграден 8,8-инчов екран, както и 10,1-инчов таблет 9557 Ремаркета и услуги от едно място Мисията: Умни решения за комплексни транспортни задачи. Пътят: Интелигентно свързване на информацията в мрежа и предлагане на всеобхватни услуги – през целия живот на ремаркетата. С нашата телематична система TrailerConnect ® и нашите първокласни услуги според индивидуалните нужди Вие използвате насочени към бъдещето решения за ремаркета за Вашето собствено предимство. www.cargobull.com/bg февруари 2020