Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

КАМИОНИ 1 / 2020

  • Text
  • Volvo
  • Volkswagen
  • Scania
  • Omniplus
  • Renault
  • Trucks
  • Iveco
  • Nikola
Четете в броя: * Електрическият влекач Nikola TRE влиза в кожата на новия IVECO S-Way. * Renault Trucks обяви пускането на обновени версии на камионите си. * MAN ProfiDrive e програма за обучение по сигурно, икономично и ефективно шофиране. * 228 нови автобуса от категория М3 са регистрирани в България през 2019 г. * 8041 нови лекотоварни автомобила са регистрирани в България през 2019 г. * и още...

8 ХРОНИКА

8 ХРОНИКА Идва новият Volkswagen Caddy Производителят е уверен, че Caddy отново ще стане пазарен флагман в сегмента на малките ванове за доставки и на семейните автомобили. Скиците от началната разработка на новото, пето, поколение на Caddy показват, че през следващата година много аспекти на бъдещия компактен ван на Volkswagen ще бъдат различни. Концептуалните чертежи на вариантите на Panel van на пътническия Caddy подчертават факта, че автомобилът напълно се вмества в съвременните тенденции в най-функционалния и практичен клас на превозни средства. И макар всичко да е различно, непроменени остават големият товарен капацитет и вариативност. Точно тази характеристика винаги е правела Caddy привлекателен за клиентите му. Така че: 100% нов, 100% Caddy. Леко наклонената линия на покрива придава на Caddy спортен изглед. Със скулптурно оформените масивни странични зони автомобилът изглежда стройно, с цялостно „излят“ дизайн. Скиците на концептуалното превозно средство показват по-голямо задно стъкло - важен елемент за версията лек автомобил. Може да се предположи, че в бъдеще повече клиенти, занимаващи се със спорт и активни занимания в свободното си време, ще приемат новото Caddy за интересна и практична алтернатива. Cargo вариантът на новото поколение на Caddy има няколко поразителни препратки към актуалния Panel van, който сега е в серийно производство. Това са вертикално подредените тънки LED светлини отзад. Те ще се появят и във версията за пътнически автомобил. В съответствие с желанията на клиентите комерсиално използваните версии на новия Caddy също ще имат непрозрачна задна врата и ще продължат да предлагат люлеещи се врати като опция. По-големите колела, предната част на автомобила със компактна визия и LED светлини, по-тясната решетка на радиатора и по-голямо изглеждащо лого са други нови елементи в новия Caddy. Актуалното в момента четвърто поколение на модела бе лансирано през 2015 г. Архивирайте редовно данните от тахографа и картата Стела Иванова, адвокат, член на адвокатска колегия Нюрнберг Немската федерална служба за контрол над транспорта на стоки (Bundesamt für Güterverkehr) напоследък зачести своите проверки при тежкотоварните автомобили за архивиране данните от паметта на дигиталния тахограф и картата на водача. Известно е, че такова архивиране следва да се провежда най-малко веднъж на всеки 90 дни (за паметта на дигиталния тахограф), съответно – на 28 дни (за картата на водача). Санкциите при установени нарушения са чувствителни и могат да достигнат до 750 евро за всяка започната седмица на нарушението. Обичайно в практиката се наблюдават наказателни постановления (Bußgeldbescheid) на стойност от около 8000 евро. Срокът за обжалване на такова наказателно постановление е 14 дни от момента на неговото връчване. При първо нарушение наказващите органи и контролиращите ги съдилища са склонни към съществено намаляване размера на наложената глоба и разсрочване на нейното изплащане. Такава ревизия на санкцията е възможна например тогава, когато наказаният ръководител на транспортното предприятие докаже, че е взел мерки за предотвратяване на бъдещи нарушения. Ето защо в едно обжалване има икономически смисъл. Разбира се, най-ефективно от икономическа гледна точка е спазването на законовите срокове за архивиране на информацията. февруари 2020