Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля имайте предвид, че излизащите
през 2021 г. издания ще са достъпни само за абонати!

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
1 year ago

Най-добрите бизнес модели в транспорта и логистиката

  • Text
  • Forwarding
  • Transport
  • Sofia
  • Discordia
  • Warehousing
  • Bulgaria
  • Solutions
  • Gefco
  • Teams
  • Managers
  • Models
  • Logistics
Книгата представя обединеното творчество, родено и развивано от мениджърските екипи на компаниите от секторите Транспорт, Спедиция и Логистика в България. В нея са включени визионери, хора, които работят дръзко, ръководители и екипи, които извършват иновационни дейности, разработват и утвърждават нови решения и стандарти. Изданието се изявават мениджъри и професионалисти от следните области: транспорт, спедиция, 3PL доставчици, куриери, мениджъри на индустриални зони и логистични бази.

Business Models •

Business Models • Managers • Teams Правете това, в което сте добри... тези промени и проявяват различна фантазия за бърза промяна. Всички си задават въпроса: Има ли по-добър начин да строя моя бизнес?, но успяват тези, които освен въображение притежават и смелост да извършват промените не под пазарен натиск, а под натиска на своята силна интуиция. Известно е, че креативността се ражда във фантазиите и обсъждайки новото поколение служители, бизнесмени направиха извода, че конкурентното предимство на фирмите скоро ще се измерва с въображението и мисленето на техните служители. Всеки ден четем новини докъде може да стигне мащабното мислене, но пирамидата на успеха може да бъде стабилна, едва когато това мислене бъде подкрепено от цел, пари, хора, организация на работа и много още фактори и детайли, структурирани във визионерска стратегия и подредени в конкретен план за действие. В книгата „НАЙ-ДОБРИТЕ БИЗНЕС МОДЕЛИ В ТРАНСПОР- ТА И ЛОГИСТИКАТА“ ще научите как в България работят по-малки и по-големи компании чрез бизнес модели, които им позволяват да изненадват пазарното търсене, а не да го следват. Точно преди 10 години известен банкер каза, че българският бизнес няма въображение. Тогава наистина имаше „копиране“ на това, което прави конкуренцията. Щом някой купува камиони, защо да не купя и аз, щом някой строи складове, защото да не построя и аз... Но тези, които използваха икономическата криза не като време за оцеляване, а като време за мислене, развихряне на въображението и концентрацията в дейности, в които са найсилни, днес говорят за устойчив бизнес. Не мога да спомена всички, но в края на статията искам да цитирам с по три изречения няколко мениджъри, които представяме в книгата. Антон Стойков, управител на карго-партнер: „Клиентите ни се доверяват на професионалното ни мнение и международно ноу-хау. Ние от своя страна им предоставяме качествени логистични услуги на конкурентна цена. Въпреки технологичния бум, на който сме свидетели през последните години, и все по-сериозното приложение на новите технологии и системи човешкият фактор е този, който няма как да бъде изместен.“ Делян Костов, собственик и управител на FROTCOM България: „За да развиваш един бизнес, първо трябва да си добър като човек. След това да имаш идея, да си креативен, да мислиш. И след това да имаш достатъчно смелост да я осъществиш.“ Герасим Михайлов, управител на Транскапитал: „Вярвам, че човек трябва да прави нещата, които са основният му бизнес. Не може всички да разбират от всичко. Тоест посланието ми е: правете това, в което сте добри.“ Мариета Григорова, управител на GW България: „Искаме да се развиваме заедно с нашите клиенти – на нови пазари и с участието на нови технологии. Целта ни е да вдъхновяваме с нашите услуги и продукти. Не искаме да бъдем непременно най-голямата, но във всеки случай най-добрата логистична компания.“ Явор Панталеев, прокурист на Ойрошпед Груп: „Като компания ние насърчаваме и приемаме новите идеи. Всеки, който е работил с нас, знае, че умеем да анализираме и управляваме изключително добре информацията и процесите. Мотивираме екипа с доверие, насърчаване, обучение и личен пример.“ И на финала – обещаното разкриване на автора на заглавието на статията. Това е Калоян Стефанов, управител на DHL Лоджистик България. Той беше първият, който прие позитивно идеята за книгата, и я определи като „съзидателен проект“. Затова го попитахме как разпознава съзидателите. „Просто е, съзидател е този, който не се впечатлява от предизвикателството, а продължава, той създава. Или с други думи казано, вплетеш ли своята душа, ум и разум в едно, резултатът е потресаващо добър“, каза мениджърът. Не е ли това най-добрият преход към следващите страници, където ви чакат разказите на съзидателите? Богиня МАТЕЕВА 34 the best business models in transport and logistics съдържание