Изданията на Българска Транспортна Преса

Уважаеми читатели, моля подновете абонамента си.

- - -

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

ЛОГИСТИКА

КАМИОНИ

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
3 years ago

КАМИОНИ 5 / 2020

  • Text
  • Buses
  • Vans
  • Trailers
  • Commercialvehicles
  • Buggyra
  • Peugeot
  • Tatra
  • Sprinter
  • Raptor
  • Trucks
  • Scania
  • Ranger
  • Ford
  • Iveco
Четете в броя: * Доставки по време на пандемия през погледа на вносители на камиони и ремаркета. * Силвър Стар представи Mercedes-Benz Sprinter за международен транспорт. * Запознайте се с новото поколение MAN TGS. * Тест: През гори и реки с Ford Ranger Raptor. * Scania представя: Рентабилност на транспорта и нисък разход на гориво чрез CNG. * и още...

40 ЮБИЛЕЙ » 105

40 ЮБИЛЕЙ » 105 ГОДИНИ КАМИОНИ И АВТОБУСИ MAN MAN Diesel на монтажната линия в новия завод в Мюнхен-Алах, 1955 година През 1965-а от конвейера слиза 100 000-ят MAN камиони с неголяма товароносимост. По-късно встъпва в подобни дългогодишни взаимоотношения с Volkswagen. През 1979 година международно журналистическо жури избира модела 19.280 за Камион на годината и това е само първото от още множество престижни признания и отличия за марката. Компанията расте и печели позиции по света: произвежда камиони и автобуси в Южна Африка, САЩ и Турция, в началото на 70-те години поглъща австрийските марки ÖAF, Gräf und Stift, а по-късно и частта от Steyr, произвеждаща камиони. Моделните линии G90 (леки товарни автомобили), M90 (средни товарни) и F90 (тежкотоварни камиони) получават вниманието на клиентите. Не закъснява и второто голямо признание: MAN F90 е избран за Truck of the Year 1987. А туристическият автобус MAN Lion‘s Star FRH 442, представен през 1992 година и произвеждан в бившия завод на Büssing в Залцгитер, две юни 2020

ЮБИЛЕЙ » 105 ГОДИНИ КАМИОНИ И АВТОБУСИ MAN 41 Тежките 515 L1 са безценни експонати за колекционерите години по-късно спечелва титлата Coach of the Year. MAN посрещна новото хилядолетие с новите стандарти, които установи с моделната линия TGА (Trucknology Generation) в сегмента на тежките камиони. През 2001-а TGA бе признат за Truck of the Year. През 2005-а компанията представи развитието на новата линия в средната и леката категория, където TGM и TGL замениха ME2000 и LE2000. Продължи и модернизирането на гамата от двигатели – D08, D20, D28. Компанията много находчиво използва европейския пистов шампионат за камиони ETRC, за да усъвършенства и тества системата Common Rail в екстремни условия. През 2007-а сериите TGX и TGS наследиха TGA. И станаха Truck of the Year за 2008 година. Но това са автомобили, които и днес са в строя, затова ще спрем дотук. K инж. Радослав ГЕШОВ Предпоследната подредба на MAN и лъва. В най-новото издание лъвът е вмъкнат в елегантна лайстна над решетката юни 2020