Изданията на Българска Транспортна Преса

Все по-близо до вас във време, когато всичко е на дистанция!

Искате да четете изданията на мобилен телефон или таблет?
Просто свалете приложението BULGARIAN TRANSPORT PRESS от Google Play или App Store!

Нови броеве

ЛОГИСТИКА 7 / 2020
КАМИОНИ 7 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 4 / 2020
Транспорт 18. септ.

ЛОГИСТИКА

ЛОГИСТИКА 7 / 2020
ЛОГИСТИКА 6 / 2020
ЛОГИСТИКА 5 / 2020
ЛОГИСТИКА 4 / 2020
ЛОГИСТИКА 3 / 2020
ЛОГИСТИКА 2 / 2020
ЛОГИСТИКА 1 / 2020

КАМИОНИ

КАМИОНИ 7 / 2020
КАМИОНИ 6 / 2020
КАМИОНИ 5 / 2020
КАМИОНИ 4 / 2020
КАМИОНИ 3 / 2020
КАМИОНИ 2 / 2020
КАМИОНИ 1 / 2020

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА

СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 4 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 3 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 2 / 2020
СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА 1 / 2020

Специални

Автомобили за работа 2020
Най-добрите бизнес модели в транспорта и логистиката
Кой какъв е в транспорта и логистиката 2020
CEMT ръководство

ТРАНСПОРТ

Транспорт 18. септ.
Транспорт 11. септ.
Транспорт 4. септ.
Транспорт 28.август

Камиони

Логистика

Строителна техника

Views
6 months ago

ЛОГИСТИКА 1 / 2020

  • Text
  • Renault
  • Logistics
  • Trafic
  • Huawei
  • Ifoy
  • Frotcom
  • Products
  • Axion
  • Elisa
  • Organic
Четете в броя: * Мениджърите на SEG (Ѕресіаl Еvеntѕ Grоuр) за предизвикателствата в техния бизнес. * Смарт Органик за бизнеса с вегански биопродукти и неговата логистика. * Полската група AmRest за управлението и логистиката на KFC и Burger King в България. * и още...

14 АНКЕТА

14 АНКЕТА Калин Петров, зам.-изпълнителен директор на Дискордиа Започваме мащабен проект за лийн трансформация В изминалите години Дискордиа успя да се развие във водеща транспортно-логистична компания в Югоизточна Европа. През 2020 г. ще продължим да привличаме способни и амбициозни служители и ръководители с доказан професионален опит, които да подсилят екипите ни, за да можем през следващите 5 години да се наредим сред лидерите в Централна и Източна Европа. Ще търсим и хора без или с малко опит, но със силни качества и амбиции, които ще обучаваме, за да бъдат подготвени за конкурентната среда в Европа. Ще продължим да инвестираме в обучението на екипа ни, защото в динамична среда и бързо растяща компания като Дискордиа всеки служител трябва да се развива, за да може да отговаря на нарастващите изисквания на конкурентната среда. Планираме да започнем мащабен проект за лийн трансформация. Целта ни е да приложим доказано във водещи световни компании ноу-хау за оптимизиране на процесите и организацията в компанията ни. Това се налага поради бързото ни разрастване. Найважните цели на този проект са да създадем организация и култура за непрекъснато подобряване на ефективността на организацията си и чрез обучения да подготвим служителите и мениджърите си за това. Високата ефективност е в центъра на успеха на Дискордиа и тази трансформация е логично продължение на нашето развитие. Също така подготвяме няколко проекта, чрез които ще ускорим навлизането на пазарите в Западна Европа. Въпреки ограниченията, които се налагат с приетия пакет Мобилност, приемаме пазарите в Западна Европа като много перспективни и планираме да увеличим значително присъствието си там през следващите години. Катерина Русева, мениджър Продажби и Клиентски център, Шенкер Иновативните решения са нашата сила 2020 година ще бъде предизвикателна за транспортния и логистичния сектор. Новите технологии променят начина, по който организираме процесите си, и трансформират отношенията с потребителите на нашите услуги. И през тази година ще концентрираме усилията си в усъвършенстване и внедряване на иновативни решения, за да можем да отговорим на нарастващото търсене и на специфичните нужди и очаквания на нашите клиенти. Все повече се стремим да сме максимално близо до клиентите, тъй като те са най-верният ни коректив как се движим и дали правилно сме се насочили към продуктите, които предлагаме. Бидейки един от лидерите на пазара, ще продължим да сме насочени към постоянен растеж, ефективност и качество на услугите. На базата на опита, който имаме в създаването на ноу-хау за нови продукти при всички видове транспорт – въздушен, морски, сухопътен, железопътен, и благодарение на екипа от мотивирани специалисти сме подготвени да бъдем на гребена на тази вълна и да продължаваме да предлагаме найдобрите решения на своите клиенти в България и по света. Жана Тороманова, мениджър Бизнес стратегии в Ин Тайм, представител на UPS за България Времето е ценно, пратките – чувствителни Пред екипа на Ин Тайм предстои предизвикателството да доразвием новия си бранд „Сити Експрес – бързи градски куриери“. През изминалата 2019 г. успяхме да позиционираме стабилно на силно конкурентния пазар на куриерските услуги този наш нов проект за Премиум Експресни доставки „от ръка до ръка“ за 90 минути, 180 минути и до края на деня на територията на София, разработени специално за пратки, изключително чувствителни към времето за доставка. Инвестирахме в модерен софтуер и мобилно приложение. За 2020 г. сме планирали завършване на втория етап на софтуерния продукт за управление на доставките и разширяване на портфолиото от услуги с нови – основни и допълнителни с добавена стойност за клиентите. Нашият екип „Сити“ заработи активно още от първите дни на новата година, като посоката е затвърждаване на постигнатото изключително качество на доставките, а основната ни цел – обвързването му с парична гаранция. Времето е ценно и ние го знаем. Друг важен проект на Ин Тайм е внедряване към всички клиенти на разработената и тествана в определена фокус група електронна обратна разписка, изцяло съобразена с всички изисквания на GDPR и с две нива на защита. Последен, но не и по важност е фактът, че през 2020 г. Ин Тайм ще отбележи своята 30-а годишнина. 14 1 • 2020 СЪДЪРЖАНИЕ

АНКЕТА 15 Румен Иванов, изпълнителен директор на DHL Експрес България Приоритет за нас остава международната електронна търговия Стратегията за дългосрочно развитие на компанията ни не предполага драматични промени. Ще продължим да бъдем фокусирани върху това, което правим най-добре, а именно – да предлагаме експресни международни куриерски услуги със същите бързина, надеждност и безумна ориентация към клиента, с които толкова се гордеем. През изминалите 12 месеца постигнахме рекордно представяне по отношение на основния измерител на обслужването ни – транзитното време за доставка, и смятаме да продължим да го надграждаме и през тази година. Първото предизвикателство, пред което ще се изправим съвсем скоро, е Брекзит. Вярвам, че сме напълно подготвени за това, тъй като компанията ни инвестира значителни ресурси в подготовка за евентуалните сценарии. В допълнение, ще се фокусираме върху това да търсим възможности за развитие на бизнеса ни. В чисто оперативен план и особено след преместването ни в новия логистичен център на Летище София, към момента се ползваме с всички предимства на локацията и инфраструктурата и сме отлично позиционирани за бъдещ ръст. Планираме да подменим и освежим автопарка си с 19 нови оперативни автомобила. От търговска гледна точка приоритет за нас остава развитието на сегмента международна електронна търговия, като същевременно няма да изпускаме от фокуса си развитието и на B2B сектора. Основният фактор за успеха на компанията ни са страхотните хора, които имаме в редиците си, и в тази връзка за нас е изключително важно да продължим да ги развиваме и мотивираме посредством програмата ни за сертифицирани международни специалисти, Академията за супервайзори и всички останали вътрешнофирмени програми, инструменти и инициативи, с които компанията ни разполага. Николай Николов, управител на WTO Ще влезем в нов логистичен дом Новата година започна за нас с нови идеи, проекти и предизвикателства. Нашите цели обикновено са лесно предсказуеми, а именно – ръст в пазарния дял на компанията ни и нововъведения (основно технологични, както и по отношение на предлаганите сервизи), които да подобрят качеството на услугата към нашите клиенти. Но 2020 г. ще бъде много важна за развитието на World Transport Overseas и в други два аспекта. От една страна, очакваме нашият логистичен център да бъде готов и вече да имаме свой собствен дом, от друга страна, за нас новата година ще бъде година на географско разширение за компанията и покриване на нови, важни за нас стратегически пазари. Първото ще увеличи значително възможностите на компанията в дистрибуцията, опаковането, етикетирането и преетикетирането на стоки, контрактна и обратна логистика. Второто ще ни помогне да увеличим още своите пазари, използвайки ценния опит, натрупан при експанзията на компанията в Западните Балкани, както и да предложим истински интегрирана логистична услуга. През 2019 г. работихме усилено по отношение на дигитализацията на предлаганата от нас услуга и ще продължим да работим в тази посока и през новата година – положителната обратна връзка от нашите клиенти ни дава силен стимул за това. Като цяло ще продължим възходящия тренд на развитие, което ще ни помогне да посрещнем 20-годишнината на компанията в началото на 2021 г. като един от лидерите в бранша. СЪДЪРЖАНИЕ 1• 2020 15